صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

رئیس انجمن تشکل‌های گردشگری واحد‌های اقامتی خراسان‌رضوی گفت: ظرفیت اشغال واحد‌های اقامتی مشهد در اطراف حرم در دهه پایانی صفر به ۱۰۰ درصد خواهد رسید.

محمود مادرشاهیان در گفتگو با شهرآرانیوز در خصوص میزان نرخ واحد‌های اقامتی رسمی مشهد در دهه پایانی صفر تأکید کرد: هتل‌ها، هتل‌آپارتمان‌ها و مهمان‌پذیر‌ها هیچ‌گونه افزایش قیمتی در دهه پایانی صفر نخواهند داشت. قیمت‌های ما از سال ۱۴۰۲ به خاطر رفاه حال زائران و جذب حداکثری زائران افزایش نداشته و نخواهد داشت.

وی در مورد نظارت و بازرسی بر واحد‌های اقامتی افزود: تیم بازرسی ما به صورت میدانی بر کلیه واحد‌های اقامتی رسمی نظارت و بازرسی دارد. هرگونه تخلفی که مشاهده شود، سریعاً اعلام می‌شود. اگر وجه اضافه‌ای از مهمانان گرفته شود، بلافاصله استرداد خواهد شد. تیم بازرسی ما کنترل قیمت‌ها و خدمت‌رسانی به زائران را به نحو احسن داشته‌ است.

رئیس انجمن تشکل‌های گردشگری واحد‌های اقامتی خراسان‌رضوی در خصوص وضعیت واحد‌های اقامتی در دهه پایانی صفر بیان کرد: ظرفیت اشغال واحد‌های اقامتی مشهد در اطراف حرم در دهه پایانی صفر به ۱۰۰ درصد خواهد رسید. هتل‌هایی که در فاصله بیشتری از حرم رضوی قرار دارند، ظرفیت اشغالشان به ۷۰ تا ۸۰ درصد خواهد رسید.

وی یادآور شد: بیش از ۱۰۰۰ واحد اقامتی رسمی برای زائران دهه پایانی صفر در نظر گرفته شده که آماده پذیرایی از زائران و مسافران هستند. حتی بیش از ۳۰۰ خانه‌مسافر مجوزدار نیز آماده پذیرایی از زائران هستند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.