صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

سازمان هواشناسی اعلام‌کرد: طی پنج روز آینده در ساعات بعدازظهر و شب در برخی نقاط جنوبی، رگبار و رعدوبرق، وزش باد شدید موقت و در برخی نقاط گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، بر اساس اعلام سازمان هواشناسی؛ طی پنج روز آینده در ساعات بعدازظهر و شب در برخی نقاط هرمزگان، فارس، نیمه جنوبی و غرب استان‌های کرمان و سیستان‌وبلوچستان، رگبار و رعدوبرق، وزش باد شدید موقت و در برخی نقاط گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.

براساس این گزارش، امروز (سه‌شنبه، ۳۰ مرداد) و به‌ویژه چهارشنبه بارش در این مناطق شدت بیشتری خواهد داشت. همچنین گستره بارش امروز و فردا مناطقی از بوشهر، کهگیلویه‌وبویراحمد، جنوب یزد و جنوب اصفهان و از پنجشنبه تا شنبه مناطقی از کهگیلویه‌وبویراحمد، بوشهر، چهارمحال‌وبختیاری، شرق خوزستان و جنوب اصفهان را نیز فرا خواهد گرفت.

لازم به ذکر است امروز و فردا در دامنه‌ها و ارتفاعات واقع در شمال غرب و ارتفاعات البرز مرکزی، رگبار پراکنده و گاهی رعدوبرق پیش‌بینی می‌شود. امروز و فردا در برخی مناطق شرق، شمال‌شرق، استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز، بخش‌هایی از مرکز غرب و جنوب‌غرب، و پنجشنبه و جمعه در نوار شرقی کشور در بعضی ساعات وزش باد شدید، خیزش گردوخاک و کاهش کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود. طی سه روز آینده خلیج‌فارس، تنگه هرمز و دریای عمان مواج است.

منبع: ایرنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.