صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

جعفر سلمانی بدون مشتری داخلی

  • کد خبر: ۲۴۶۳۰۰
  • ۳۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۹
جعفر سلمانی که در قهرمانی استقلال در لیگ بیست‌ویکم نقشی انکارناپذیر داشت، بعد از خروج از استقلال، پیشنهادی از باشگاه‌های داخلی و خارجی ندارد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، جعفر سلمانی که سه فصل پیش از لیگ فوتبال پرتغال به استقلال آمده بود، در فصل جاری بعد از یک فصل نیمکت‌نشینی و اضافه شدن میلاد زکی پور و حفظ ابوالفضل جلالی از استقلال جدا شد و حالا باید به فکر انتخاب یک تیم جدید باشد.

سلمانی یکی از عجیب‌ترین بازیکنان فوتبال ایران است، بازیکنی که سه فصل پیراهن استقلال را بر تن کرد، اما حتی یک بار نیز در میکسدزون‌های استادیوم‌های مختلف، حضور پیدا نکرد و هیچ مصاحبه‌ای از او در دست نیست! سلمانی حتی جدایی بی‌سر و صدایی نیز از استقلال داشت. پس از پایان قراردادش، او مسیر جدیدی را در پیش گرفته و می‌خواهد به فوتبالش در خارج از ایران ادامه دهد. او که پیشنهادی از تیم‌های داخلی نصیبش نشد، در نهایت تصمیم گرفته شانسش را در فوتبال خارج از ایران ادامه دهد.

از العروبه به عنوان مقصد احتمالی این بازیکن نام برده می‌شود هرچند تیم اماراتی هم تا کنون اقدام جدی برای جذب این بازیکن انجام نداده و حال باید منتظر ماند و دید سلمانی چه زمانی از تیم جدیدش رونمایی خواهد کرد.

شاید به واسطه اینکه سلمانی در لیگ پرتغال سابقه بازی دارد، بتواند با یک تیم خارجی به توافق نهایی دست یابد.  

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.