سرخط خبرها

نوازی مجوز نشستن روی نیمکت استقلال را ندارد

  • کد خبر: ۲۴۶۳۰۹
  • ۳۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۸
نوازی مجوز نشستن روی نیمکت استقلال را ندارد
محمد نوازی در هفته اول لیگ برتر به دلیل نداشتن کارت نتوانست روی نیمکت استقلال بنشیند و حالا نیز ممکن است در هفته دوم هم به همین دلیل از نشستن روی نیمکت استقلال محروم شود.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، حضور یا غیبت محمد نوازی در بازی هفته دوم استقلال مقابل ملوان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و روشن نیست مربی استقلال در این بازی تیمش را همراهی کند یا خیر؟!

 در حالی که نوازی در هفته اول لیگ برتر به دلیل عدم صدور کارت اجازه حضور روی نیمکت استقلال را نداشت، حالا این طور که از گوشه و کنار باشگاه شنیده می‌شود ممکن است کارت او تا هفته دوم هم صادر نشود که در این صورت او مقابل تیم ملوان بندرانزلی هم غایب بوده و اجازه همراهی تیم را نخواهد داشت.

به تازگی نیز هاشمی‌نسب به طور قطعی از کادر فنی استقلال جدا شد.

 در حال حاضر ۳ روز به تقابل استقلال و تیم ملوان بیشتر باقی نمانده است و باید دید پیگیری‌ها در این مدت باقی مانده تا چه اندازه جواب می‌دهد و نوازی به این دیدار می‌رسد یا اینکه مجدداً اجازه حضور روی نیمکت استقلال در قزوین را نخواهد داشت.

احتمال غیبت محمد نوازی روی نیمکت استقلال در شرایط قوت گرفته که گفته می‌شود بهزاد غلامپور نیز شرایطی مشابه با او را دارد. حتی گفته می‌شود این دو مربی هنوز به طور رسمی قراردادی با باشگاه استقلال امضاء نکرده‌اند و بر سر تداوم حضورشان در استقلال شک و تردید‌هایی وجود دارد.  

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->