صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

با جذب میلاد محمدی توسط پرسپولیس، دربی تهران یک دعوای خانوادگی می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، پرسپولیس شب گذشته از اولین بمب نقل‌وانتقالاتی خود رونمایی کرد و او کسی نبود جز میلاد محمدی. اولویت اول قرمز‌ها برای دفاع چپ مدافع خارجی بود، اما هنگامی که مدیریت پرسپولیس با گزینه‌های مد نظر خود به توافق نرسید، در سکوت خبری مذاکرات با میلاد محمدی را پیش برد.

میلاد هم هفته گذشته با پرسپولیس به توافق رسید و امضای قرارداد او شب گذشته انجام شد.

با این حساب قرمز‌ها با جذب میلاد سهمیه خارجی خود را برای جذب مهاجم صرف می‌کنند. البته کار‌های علی قلی زاده هم در حال پیگیری است، اما مشخص نیست او به پرسپولیس بپیوندد یا اتفاق دیگری بیفتد.

نکته جالب، اما به تقابل احتمالی میلاد و مهرداد محمدی در دربی برمی‌گردد. مهرداد با اینکه اکنون در استقلال حضور دارد، اما صحبت‌های جنجالی او در فصل پیش، باعث شد کمیته انضباطی او را ۶ جلسه محروم کند و با این حساب او در دربی غایب خواهد بود، البته استقلال در تلاش است محرومیت او را کاهش دهد،  اما مشخص نیست این اتفاق عملی می‌شود یا نه.

اگر مهرداد محمدی به دربی برسد، شاهد تقابل برادران محمدی در دربی رفت خواهیم بود و اگر مهرداد نرسد، برای مصاف با میلاد باید تا دربی برگشت صبر کند.

به هر روی با انتقال میلاد محمدی به پرسپولیس، جذابیت لیگ بیست‌وچهارم دوچندان شد و طبق شنیده‌ها هنوز باید منتظر فعالیت رضا درویش در بازار باشیم، چراکه مدیرعامل پرسپولیس در آستانه توافق با علی قلی‌زاده هم قرار دارد!

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.