صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

رئیس پلیس راهور فراجا گفت: تا صبح امروز، ۳۰ مردادماه، تعداد دو میلیون و ۶۰۰ هزار زائر از مرز‌های شش‌گانه ایران و عراق و به صورت زمینی از کشور خارج شده‌ و در راهپیمایی اربعین شرکت کرده‌اند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ سردار سیدتیمور حسینی ضمن ارائه آخرین آمار از تردد زائران اربعین از مرز‌ها اظهار کرد: طبق آخرین آمار تا صبح امروز، بالغ بر دو میلیون و ۶۰۰ هزار نفر زائر از مرز‌های شش‌گانه ایران و عراق به صورت زمینی در راهپیمایی اربعین شرکت کردند.

وی بیان کرد: طبق گزارشات لحظه‌ای تقریباً ۴۰ درصد از زائرانی که برای شرکت در مراسم اربعین از کشور خارج شدند، به ایران بازگشتند و باقی همچنان در کشور عراق حضور دارند.

رئیس پلیس راهور فراجا با بیان اینکه نسبت ورودی و خروجی زائران در ۲۴ ساعت اخیر برابر بوده است، عنوان کرد: این مسئله نشان می‌دهد که رفته‌رفته باید تمرکز و توانایی خود را بر مسیر بازگشت زائران قرار دهیم.

سردار حسینی خاطرنشان کرد: مسیر‌های مرزی مهران و شلمچه پرترددترین محورها در اربعین امسال هستند. طی چند روز اخیر در مسیر ایلام به مرز مهران به خصوص تونل آزادی، ترافیک سنگین را داشتیم.

وی ادامه داد: تمام تلاش پلیس بر روان‌سازی تردد است. از مردم می‌خواهیم بازگشت خود را برنامه‌ریزی کرده و به لحظات پایانی سفر اربعین موکول نکنند.

منبع: ایرنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.