صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

مرحله استانی بخش حضوری نهمین جام قهرمانان بازی‌های ویدیویی ایران در مشهد و با حضور علاقه‌مندان به بازی‌های ویدیویی آغاز شد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ معاون صنایع خلاق و فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی روز سه شنبه در این خصوص گفت: این دوره از مسابقات در ۲ بخش «فیفا ۲۴» و موبایلی در رده سنی بالای هفت سال به مدت ۲ روز با حضور ۳۰۶ بازیکن مرد در حال برگزاری است.

سید حجت طباطبایی افزود: گروه‌های شرکت کننده در نهمین جام قهرمانان بازی‌های ویدئویی ایران امروز و فردا یعنی ۳۰ و ۳۱ مرداد ماه در محل یکی از بازیگاه‌های مشهد واقع در خیابان فرهنگ در بازی‌های ویدیویی فیفا به رقابت می‌پردازند، سه داور و یک سرداور این دوره از مسابقات را هدایت می‌کنند، ضمن اینکه این رقابت‌ها به صورت زنده توسط یکی از گزارشگران روایت می‌شود.

وی ادامه داد: اختتامیه و دوره نهایی این بازی‌ها روز پنجشنبه در یکی از سینما‌های مشهد برگزار خواهد شد.

معاون صنایع خلاق و فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی یکی از مزیت‌های نهمین دوره جام قهرمانان بازی‌های ویدیویی ایران را تولید برخی از بازی‌های ویدیویی توسط بازی‌سازان مشهدی و همچنین قابلیت‌ها و تعداد زیاد بازیکنان این دوره برشمرد.

طباطبایی با اشاره به شعار نهمین جام قهرمانان بازی‌های ویدئویی (خانواده محوری و بازی‌های رایانه‌ای) اضافه کرد: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در تولید بازی‌های بومی، سالم و فرهنگی با جدیت کار می‌کند و این مسابقات با هدف نهادینه کردن فرهنگ تفریح سالم، شخصیت‌سازی و مباحث تربیتی جوانان و خانواده‌ها برگزار می‌شود.

اطلاعات مربوط به مسابقات حضوری این رقابت‌ها در ۲ رشته «فیفا ۲۴» و موبایلی از طریق حساب کاربری شرکت‌کنندگان در سامانه‌های «بازیکو» و «چه بازی» اطلاع‌رسانی شده است.

نهمین مرحله جام قهرمانان بازی‌های ویدئویی ایران ویژه تابستان ۱۴۰۳ در ۲ مرحله استانی و کشوری و ۲ رشته بازی‌های موبایلی و فیفا ۲۴ برگزار می‌شود.

منبع: ایرنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.