صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران اظهارداشت: امیدوارم تیم ملی فوتسال افغانستان بعد از جام جهانی فراموش نشود. این تیم کار بزرگی برای افغانستان انجام داد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ خداداد عزیزی، بازیکن سابق تیم ملی و غزال تیزپای آسیا در مراسمی که به منظور قدردانی از تیم ملی فوتسال افغانستان در آستانه اعزام به جام جهانی ازبکستان به میزبانی شرکت امید درخشان بامیان در هتل همای مشهد برگزار شد، اظهارداشت: مسیری که تیم ملی فوتسال افغانستان به خوبی آغاز کرده باید به خوبی ادامه پیدا کند.

او در ادامه گفت: صعود تیم ملی فوتسال افغانستان به جام جهانی فوتسال بی‌شباهت به بازی تیم ملی فوتبال ایران در سال ۹۸ نبود. یعنی تیمی که هیچ توقعی از آن نمی‌رفت، به جام جهانی صعود کرد و خیلی به سختی هم صعود کرد.

خداداد عزیزی تاکید کرد: من داشتم بازی آخر تیم ملی فوتسال افغانستان را نگاه می‌کردم و برای من جالب بود که این تیم با توجه به شرایط سختی در که کشورشان وجود داشته، حتی شاید شانسی تمرین کردن در کشور خود را نداشتند، اما درخشیدند.

خداداد عزیزی در ادامه خطاب به رییس فدراسیون فوتبال افغانستان گفت: فدراسیون و حامیان این تیم را بعد از جام جهانی فراموش نکنند. این را تجربه من می‌گوید. من فکر می‌کنم که این بازیکنان می‌توانند راه را برای آینده فوتبال و فوتسال افغانستان باز کنند. همانطوری که سال ۹۸ با صعود تیم ملی ایران به جام جهانی راه برای فوتبالیست‌های ایرانی باز شد. ما بعد از سال ۹۸، ۹۹ و ۲۰۰۰ نزدیک به ۱۸ لژیونر در اروپا و آسیا داشتیم که همه بیرون از ایران بازی می‌کردند. آن صعود باعث شد که خیلی از بازیکنان ایرانی به اروپا بروند و خیلی از جوانان ایرانی رغبت بیشتری به فوتبال پیدا کنند.

عزیزی گفت: من فکر می‌کنم که اگر شما قدر این بچه‌ها را بدانید، آینده بسیار خوبی در انتظار فوتسال افغانستان خواهد بود.

او ادامه داد: آقای مجید مرتضایی گفتند که دو ماه است، فشرده تمرین می‌کنند. در دنیای حرفه‌ای فوتبال و فوتسال این کار منطقی نیست‌. من واقعا به بچه‌های تیم ملی فوتسال تبریک می‌گویم. بچه‌هایی که با این همه فشار کار و زحمت تیم ملی افغانستان را به جمع تیم‌های مرحله نهایی جام جهانی رساندند.

خداداد عزیزی افزود: من باز هم تاکید می‌کنم. چون برای ما این اتفاق افتاد و بعد از جام جهانی ما فراموش شدیم. این تیم به خاطر شادی که برای افغانستان و مردم آوردند، حق بزرگی بر گردن مردم افغانستان دارند.  ما امشب صحبت‌های زیبایی شنیدیم. امیدوارم بعد از جام جهانی هم این حمایت‌ها ادامه داشته باشد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.