صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: مرز مهران پرترددترین مرز کشور بوده و امروز تردد زائران از مرز ۳ میلیون و ۱۰۰ هزار نفر گذشت.

به گزارش شهرآرانیوز؛ سردار احمدرضا رادان، امروز چهارشنبه ۳۱ مردادماه ۱۴۰۳، در جمع خبرنگاران در پایانه مرزی مهران اظهار کرد: تا به امروز بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار نفر از زائران در سلامت و امنیت کامل به کشور عزیزمان بازگشته‌اند.

وی با بیان اینکه تمهیدات پلیس برای عدم ایستایی زائران در مرز‌های ایران و عراق اندیشیده شده و مشکلی از این بابت وجود ندارد، عنوان کرد: توصیه پلیس به زائرانی که از خودرو‌های شخصی برای مراجعه به مرز‌های اربعینی استفاده کرده‌اند، این است پس از ورود به کشور مدتی را استراحت کرده و پس از رفع خستگی به سمت شهر‌های مقصد حرکت کنند.

فرمانده فراجا با اشاره به سهم ۵۰ درصدی ترددات زائران در مرز مهران، تصریح کرد: مرز‌های شلمچه، خسروی، چذابه، باشماق و تمرچین بعد از مهران به ترتیب بیشترین تردد زائران را ثبت کرده‌اند. پرترددترین مرز در بین مرز‌های هفت‌گانه را مرز مهران دارد. پلیس تا زمان بازگشت همه زائران از سفر اربعین به آنان خدمات‌رسانی می‌کند.

رادان با اشاره به تردد بالای زائران از مرز مهران گفت: سایر مرز‌های اربعینی نیز آماده پذیرایی و استقبال از زائران هستند و این عزیزان می‌توانند در صورت تمایل به دیگر مرز‌ها مراجعه کنند. پیش‌بینی ما این است طی یک یا دو روز آینده روز‌های طوفانی تردد زائران در ورود و خروج را داشته باشیم و همه تمهیدات لازم برای استقبال از زائران نیز اندیشیده شده است.

منبع: ایسنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.