صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

ضرب و شتم کارشناسان اورژانس در خراسان‌شمالی + عکس

  • کد خبر: ۲۴۶۵۴۵
  • ۳۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۲
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان خراسان شمالی از ضرب و شتم کارشناسان اورژانس حین انجام ماموریت در شهرستان شیروان خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، دکتر تقی دولت آبادی روز چهارشنبه اظهار کرد: ساعت ۲ و ۲۹ دقیقه بامداد امروز گزارشی مبنی بر واژگونی یک دستگاه لودر و گیر افتادن راننده آن در خودرو در کارخانه قند شهرستان شیروان به مرکز ارتباطات اورژانس ۱۱۵ استان اعلام شد.

وی افزود: بلافاصله کارشناسان فوریت‌های پزشکی پایگاه اورژانس ۱۱۵ جاده‌ای رضا آباد به محل حادثه اعزام شدند.

دولت آبادی ادامه داد: لحظه رسیدن به صحنه حادثه، کارشناسان اورژانس متوجه شدن راننده لودر فاقد علائم حیاتی است، اما برای معاینات بیشتر و ادامه اقدامات درمانی لازم در صحنه حضور داشتند تا عوامل آتش نشانی و هلال احمر عملیات رهاسازی را انجام دهند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان خراسان شمالی گفت: بعد از گذشت مدتی با تلاش همکاران آتش نشانی و هلال‌احمر رها سازی انجام و براساس ارزیابی کارشناسان فوریت‌های پزشکی، راننده لودر به دلیل له شدگی و آسیب ارگان‌های حیاتی جان باخته بود.

وی افزود: متاسفانه هنگام بررسی علائم حیاتی، همراهان و آشنایان فرد متوفی کارشناسان اورژانس را مورد ضرب و شتم قرار دادند و در ادامه ضاربان صحنه را ترک کردند.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی خراسان شمالی گفت: هرگونه تعدی به نیرو‌های امدادی از مسیر‌های قانونی پیگیری خواهد شد و این سازمان با تمام توان پیگیر احقاق حق همکاران خویش است.

منبع: ایرنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.