صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

مدیرکل بهبود محیط زیست شهری شهرداری مشهد از آماده‌باش نیرو‌های فضای سبز همزمان با مراسم جاماندگان اربعین حسینی و همچنین دهه پایانی صفر خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، حامد فیض الهی در جلسه هماهنگی برای اربعین حسینی و دهه آخر صفر گفت: با توجه به لزوم خدمات‌رسانی مطلوب به زائرین و مجاورین در مراسم عزاداری اربعین حسینی و دهه پایانی صفر ۱۰۰ درصد روسای ادارات، کارشناسان، پیمانکاران و باغبانان فضای سبز در مناطق همجوار حرم مطهر رضوی در آماده‌باش و مشغول خدمات‌رسانی خواهند بود.

فیض‌الهی ادامه داد: برابر هماهنگی‌های انجام شده مناطق یک، ۹، ۱۲ و سازمان پارک‌ها و فضای سبز به عنوان معین مناطق ۸ و ثامن در این ایام فعالیت خواهند کرد و تمامی بوستان‌ها و سرویس‌های بهداشتی فضای سبز محدوده حرم مطهر رضوی به صورت ۲۴ ساعته فعال و ارائه خدمات به صورت شبانه‌روزی در ایام عزاداری انجام خواهد شد.

وی تاکید کرد: همچنین با توجه به برنامه‌ریزی صورت پذیرفته زیباسازی، رفع نواقص و محصور کردن فضای سبز به جهت جلوگیری از تخریب در این محدوده‌ها شامل مبادی ورودی شهر و محور‌های اصلی منتهی به حرم مطهر در حال انجام و تامین آب غیر شرب مورد نیاز مواکب منطقه ثامن و مبادی ورودی شهر نیز در دستور کار قرار گرفته است.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.