صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

دفتر رسانه‌ای دولت غزه از افزایش شمار شهدا و زخمی‌های حمله رژیم صهیونیستی به مدرسه «صلاح الدین» در غزه به ۴ شهید و شمار زخمی‌های این حمله به ۱۸ زخمی خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، «اسماعیل الثوابته» مدیرکل دفتر رسانه‌ای دولت غزه بیان کرد که در جنایت جدید ارتش رژیم صهیونیستی در حمله به مدرسه «صلاح الدین» واقع در غرب شهر غزه ۴ فلسطینی به شهادت رسیده و ۱۸ نفر دیگر نیز زخمی شده‌اند.

مدیرکل دفتر رسانه‌ای دولت غزه تصریح کرد: ما ارتکاب این جنایت‌ها و کشتار‌ها از سوی اشغالگران اسرائیلی را محکوم می‌کنیم و از جامعه بین‌الملل می‌خواهیم که به حمله [صهیونیست‌ها]به غیرنظامیان در غزه پایان دهد.

الثوابته افزود: مدرسه صلاح الدین دهمین مرکز اسکان آوارگانی است که از آغاز ماه جاری میلادی از سوی اشغالگران مورد حمله قرار می‌گیرد.

مدیرکل دفتر رسانه‌ای دولت غزه گفت: ما خواستار برپایی بیمارستان‌های صحرایی در استان غزه شدیم و بر ضرورت آن تاکید کردیم، اما فایده‌ای نداشت.

الثوابته افزود: ارتش اشغالگران پیش از حملات خود به هر مدرسه‌ای در غزه، بیانیه‌هایی را آماده می‌کند که از پایه نادرست است. ارتش «اسرائیل» طرح تصفیه و نسل‌کشی ملت فلسطین را دارد.

مدیرکل دفتر رسانه‌ای دولت غزه گفت: ارتش اشغالگران به سیاست ایجاد قحطی، تحمیل گرسنگی و ممانعت از ورود کالا به نوار غزه روی آورده است.

منبع: مهر

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.