ویدیو| عراقچی در محل کار خود حضور یافت ویدئو| پزشکیان خطاب به وزرا: برای تغییر معاونان خود عجله نکنید تعداد شهدا وزخمی‌های جنایت صهیونیست‌ها در مدرسه «صلاح الدین» افزایش یافت (۳۱ مرداد ۱۴۰۳) پزشکیان: انتخاب مدیران بر اساس رفاقت انجام نشود نماینده دائم ایران در سازمان ملل: پاسخ ایران در لحظه‌ای از حداکثر غافلگیری رخ می‌دهد پرواز گسترده جنگنده‌های اسرائیلی بر فراز لبنان خط و نشان گردان‌های حزب‌الله عراق برای اشغالگران آمریکایی نتانیاهو: در برابر تهدیدهای دور و نزدیک آماده هستیم تبریک وزیر خارجه هند به عراقچی پیام امیر نصیرزاده به نمایندگان مجلس پس از کسب رأی اعتماد آن‌ها اسکندر مومنی جلسه شورای معاونان وزارت کشور را برگزار کرد قالیباف: مجلس گام دوم وفاق را برداشت واکنش پورمحمدی به رای اعتماد مجلس به وزرای پیشنهادی مسعود پزشکیان حمله جدید آمریکا و انگلیس به یمن (۳۱ مرداد ۱۴۰۳) ظریف: امیدوارم ایرانیان ناامید از مشارکت با دولت پزشکیان دلگرم شوند پزشکیان: رای اعتماد قاطع نمایندگان ملت به وزرای پیشنهادی یک سرمایه اجتماعی است حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به یک مدرسه دیگر در غزه (۳۱ مرداد ۱۴۰۳) ستاد کل نیرو‌های مسلح، ادعایی درباره سقوط بالگرد شهید رئیسی را تکذیب کرد عنوان رکوردار بالاترین رأی اعتماد در تاریخ نظام جمهوری اسلامی ایران به امیر نصیرزاده رسید نخستین واکنش پزشکیان بعد از رای مجلس به تمامی وزرای پیشنهادی + عکس واکنش محسن رضایی به رای اعتماد به وزیران پیشنهادی
سرخط خبرها

خط و نشان گردان‌های حزب‌الله عراق برای اشغالگران آمریکایی

  • کد خبر: ۲۴۶۶۶۴
  • ۳۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۵
خط و نشان گردان‌های حزب‌الله عراق برای اشغالگران آمریکایی
گردان‌های حزب‌الله عراق تاکید کرد که این گروه مقاومتی هیچ تعهدی نسبت به توقف عملیات‌های خود علیه نیروهای آمریکایی در عراق ندارد.

به گزارش شهرآرانیوز، «ابوعلی العسکری» مسئول امنیتی گردان‌های حزب‌الله عراق در پیامی تلگرامی تاکید کرد که این گروه مقاومتی هیچ تعهدی نسبت به توقف عملیات‌های خود علیه نظامیان ارتش آمریکا ندارد.

العسکری تصریح کرد: دلیل اصلی کشتار جمعی ملت فلسطین از سوی رژیم صهیونیستی که به شهادت و زخمی‌شدن ده‌ها هزار فلسطینی که بیش‌ترشان را کودکان و زنان تشکیل می‌دهند انجامیده، حمایت نظامی و سیاسی نامحدود آمریکا و انگلیس از این رژیم است.

وی افزود: حضور آمریکا و انگلیس در عراق و مداخله خبیثانه آنها در امور بغداد، خطری برای کشور و باور‌های آن به شمار می‌آید.

العسکری در ادامه پیام خود گفت: از این روی به این نکات اشاره می‌کنیم؛ اولاً حضور «استفان هیچن» سفیر انگلیس در بغداد نامطلوب بوده و همچنان نیز نامطلوب هست. ثانیاً اگر دولت عراق سفیر شرارت آمریکا در بغداد را ادب نکند ما خود به روش‌های دیگر او را ادب خواهیم کرد.

وی در ادامه گفت: ثالثاً ما هیچ تعهدی پیرامون توقف عملیات خود علیه نیرو‌های اشغالگر آمریکایی در عراق نداریم. موضوع این است که عملیات ما به معادله‌های مخصوص به هر برهه زمانی بستگی دارد.

گفتنی است کمی پس از آغاز عملیات طوفان الاقصی از سوی گروه‌های فلسطینی در نوار غزه و حملات وحشیانه ارتش رژیم صهیونیستی به این باریکه که تحت حمایت کامل سیاسی و نظامی آمریکا انجام می‌شود، گروه‌های مقاومت اسلامی عراق اعلام کردند که در راستای حمایت از ملت و مقاومت فلسطین به پایگاه‌های آمریکا در عراق و سوریه حمله خواهند کرد و عملیات‌های موفق متعددی را نیز در این راستا به انجام رساندند.

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->