صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

شهردار مشهد مقدس گفت: امسال سال پایانی فعالیت دوره ششم مدیریت شهری و نتیجه‌گیری از اقدامات ۳ سال گذشته شهرداری مشهد است و امیدواریم در پایان این دوره، رضایت مردم از عملکرد مدیریت شهری و شهرداری را جلب کنیم.

به گزارش شهرآرانیوز، محمدرضا قلندرشریف در حاشیه مراسم غبارروبی مزار شهدا در نخستین روز هفته دولت، اظهار کرد: در نخستین روز هفته دولت، بر مزار شهدای انقلاب اسلامی حاضر شدیم تا یادمان باشد که به این عزیزان مدیون هستیم و اگر امروز کشور به جایی رسیده و اقتدار پیدا کرده و به یکی از قدرت‌های تصمیم‌گیری منطقه تبدیل شده و دشمنان از آن ترس و وحشت دارند، به‌واسطه خون این عزیزان بوده است.

وی افزود: در هفته دولت که هفته ارائه گزارش عملکرد دولت است و امسال با آغازبه‌کار دولت جدید و سال پایانی فعالیت دوره ششم مدیریت شهری هم‌زمان شده است، عملیات اجرایی و افتتاح تعدادی از پروژه‌های شهری صورت می‌گیرد.

قلندرشریف خاطرنشان کرد: البته فعالیت‌های شهرداری متمرکز بر ایام خاصی نیست و هر پروژه آماده بهره‌برداری در تمام مدت سال افتتاح می‌شود و در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

شهردار مشهد در ادامه گفت: امسال سال پایانی فعالیت دوره ششم مدیریت شهری و نتیجه‌گیری از اقدامات ۳ سال گذشته شهرداری مشهد است و امیدواریم در پایان این دوره، رضایت مردم از عملکرد مدیریت شهری و شهرداری را جلب کنیم.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.