صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

مدیر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان اداره کل کمیته امداد امام‌خمینی(ره) خراسان‌رضوی گفت: برای تکمیل هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی و تحویل آن‌ها به مددجویان زیر پوشش این نهاد در استان، منابع بانکی باید تأمین شود.

محمد صحرایی در گفت‌وگو با خبرنگار شهرآرانیوز با اعلام این خبر، اظهار کرد: همکاری بانک‌ها در تأمین منابع مالی بسیار مهم است و در همین راستا درخواست تقویت همکاری‌ها را داریم.

وی با بیان اینکه طبق برنامه‌ریزی انجام‌شده، هم‌زمان با هفته دولت تعداد ۳۵۰ واحد مسکونی آماده افتتاح و بهره‌برداری هستند، اظهار کرد: همچنین در دهه فجر یا سالروز تأسیس کمیته امداد امام‌خمینی(ره)، تعداد قابل‌توجهی واحد تحویل مددجویان خواهد شد. طبق برنامه‌ریزی انجام‌شده، تا پایان امسال نیز جمعاً هزار و ۵۰۰ واحد باید تحویل مددجویان استان شود.

مدیر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان اداره کل کمیته امداد امام‌خمینی(ره) خراسان‌رضوی ادامه داد: علاوه بر این تفاهم‌نامه‌هایی در قالب بودجه اعلامی امسال انجام شده است و هزار و ۳۴۶ مورد تعمیرات، ۶۵۱ مورد احداث فضا‌های جانبی و ۳۶۰ واحد تأمین مالی در قالب نهضت ملی مسکن برای مددجویان امسال محقق خواهد شد.

 

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.