صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

از حضور وزیر در تمرین تیم ملی تا غیبت رییس فدراسیون

  • کد خبر: ۲۴۶۸۹۵
  • ۰۲ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۰
شاید اولین بازی تیم ملی در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی با یک غایب بزرگ برگزار شود.

به گزارش شهرآرانیوز، تیم ملی فوتبال کشورمان پانزدهم شهریور در ورزشگاه فولادشهر اصفهان اولین مسابقه خود در مرحله نهایی پیکارهای انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ را مقابل قرقیزستان برگزار خواهد کرد. جدالی که خوشبختانه روی کاغذ شانس بسیار بالایی برای پیروزی داریم و بعید است قرقیزها بتوانند دردسری برایمان درست کنند اما احتمالاً یک غایب ویژه در آن مسابقه خواهیم داشت. مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال که این روزها به خاطر جراحی لگن در بیمارستان بستری شده، پس از ترخیص قطعاً با توجه به جراحی سنگین و حساسی که انجام داده باید استراحت مطلق داشته باشد و شاید پزشکان به او اجازه مسافرت و پرواز را ندهند.

 اگر تاج تا چهاردهم شهریور اجازه سفر پیدا نکند، به اصفهان نخواهد رفت و باید بازی را از تلویزیون در منزلش تماشا کند. البته مشخص نیست که او به همراه تیم ملی برای بازی بیستم شهریور راهی امارات خواهد شد یا خیر؟

تمرینات شاگردان امیر قلعه نویی از حداکثر ۱۰ روز دیگر آغاز خواهد شد و به احتمال فراوان ملی پوشان قبل از سفر به اصفهان یک مهمان ویژه را هم ملاقات خواهند کرد. احمد دنیا مالی وزیر جدید ورزش جوانان احتمالاً قبل از عزیمت تیم ملی به اصفهان جهت تقابل با قرقیزستان سر تمرین حاضر می‌شود و با ملی پوشان ملاقات خواهد کرد. دنیا مالی رابطه بسیار خوبی با امیر قلعه نویی دارد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.