صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

اولین حمله نکونام به سمیعی

  • کد خبر: ۲۴۶۹۵۱
  • ۰۳ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۸
جواد نکونام، سرمربی استقلال با انتقاد از عملکرد سمیعی او را بابت تاخیر در جذب بازیکن به باد انتقاد گرفته است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، جواد نکونام برای اولین بار در فصل جاری علیه فرشید سمیعی مطالبی را به زبان آورده که جالب توجه است. سرمربی استقلال به تاخیر مدیرعامل این باشگاه در جذب بازیکنان جدید اشاره کرده است. شاید اگر استقلال می‌توانست بازی با ملوان را با برتری پشت سربگذارد، جواد نکونام هرگز این جملات را درباره سمیعی به زبان نمی‌آورد، اما تساوی در قزوین باعث شد تا سرمربی استقلال طور دیگری استراتژی خود را پیش برداند.


نکونام درباره تاخیر در جذب بازیکنان این جملات را به زبان آورده است: «نیاز به بازیکن داریم. بازیکن را نمی‌خواهم به خانه‌ام ببرم. الان دفاع راست نداریم. نمی‌دانم سیمعی چرا هرچه می‌گویم لِفت می‌دهد! باید هرچه سریعتر اقدام کند. الان ۲ هفته از لیگ گذشته است. کدام یک از مدعیان قهرمانی مشکل دارند؟ دیدید دو تیم کامل در زمین بودند. ما دوباره همان داستان‌های سقف بودجه و ... را داریم. روزی با شهریاری و سمیعی صحبت کردم. شهریاری صحبت خیلی خوبی انجام داد و به سمیعی گفتم سقف بودجه مشکل من نیست.»

حالا با این اظهارات باید منتظر واکنش سمیعی به صحبت‌های اخیر جواد نکونام بود. هرچند که بعید است سمیعی به این زودی خود را با جواد نکونام سرشاخ کند و پیش بینی می‌شود مدیراسقلال فعلا موضع سکوت در پیش بگیرد تا بازی هفته سوم نیز به پایان برسد.

استقلال در هفته سوم باید در اهواز مقابل هم نام خوزستانی خود قرار بگیرد و به نظر می‌رسد این بازی نیز برای آبی‌ها بسیار چالش آفرین است.  

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.