صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

تعطیلی سینما‌ها به مناسبت اربعین حسینی ۱۴۰۳

  • کد خبر: ۲۴۶۹۵۹
  • ۰۳ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۲
تمام سینما‌های کشور به مناسبت روز اربعین حسینی تعطیل هستند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ تعطیلی سینما‌ها از ساعت ۱۸ روز شنبه (۳ شهریورماه) آغاز می‌شود و تا پایان روز یکشنبه (۴ شهریورماه) ادامه می‌یابد. فعالیت سینماها از روز دوشنبه (۵ شهریورماه) از سر گرفته می‌شود.

در مرداد امسال، سه میلیون و ۸۱ هزار و ۸۴۹ نفر به سینما رفتند که پرمخاطب‌ترین روز، سه‌شنبه -۹ مردادماه- با ۲۳۴ هزار و ۶۵ نفر و پرفروش‌ترین روز، جمعه- ۵ مردادماه- با فروش بیش از ۹ میلیارد و ۱۳۸ میلیون تومان بود. پیش‌بینی می‌شود در شهریورماه نیز استقبال مخاطبان از سینما پرشمار باشد.

از بین فیلم‌های اکران‌شده در مرداد، «تگزاس ۳» با فروش بیش از ۵۱ میلیارد و ۴۰۳ میلیون تومان به عنوان فیلم اول؛ «پول و پارتی» با فروش بیش از ۵۰ میلیارد و ۳۰ میلیون تومان به عنوان فیلم دوم و «خجالت نکش ۲» با فروش بیش از ۲۱ میلیارد و ۸۲۶ میلیون تومان به عنوان فیلم سوم معرفی شدند.

در بین سینما‌های پرمخاطب مرداد، پردیس سینمایی کوروش تهران با ۱۴۸ هزار و ۳۰۰ بیننده، سینمای اول، پردیس سینمایی ایران مال با ۱۲۰ هزار و ۶۷۰ بیننده سینمای دوم و پردیس سینمایی هنر شهرآفتاب با ۸۴ هزار و ۶۶۹ بیننده سینمای سوم مرداد ماه ۱۴۰۳ بودند.

۴۰ سینمای پرمخاطب مرداد بیش از ۵۵ درصد از کل مخاطبان سینما را به خود اختصاص دادند و متوسط ضریب اشغال این سینما‌ها به بیش از ۲۸ درصد رسید.

منبع: ایرنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.