صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

عملکرد ضعیف خط دفاع استقلال| ۲ بازی ۳ گل خورده

  • کد خبر: ۲۴۶۹۶۰
  • ۰۳ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۹
استقلال در ۳ بازی آغازین لیگ برتر ۳ بار دروازه خود را به روی حملات حریف باز شده دیده است. عملکرد خط دفاع استقلال در ۲ بازی ابتدایی لیگ برتر بسیار ضعیف بوده است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، استقلال در ۲ بازی ابتدایی لیگ برتر عملکرد مطلوبی در خط دفاع نداشته است. آبی‌ها که لیگ را با برتری مقابل شمس آذر آغاز کردند در هفته دوم مقابل تیم فوتبال ملوان علمکرد مطلوبی از خود به نمایش نگذاشتند. استقلالی‌ها در بازی با ملوان نیز ۲ بار از حریف گل خوردند تا مشخص شود این تیم از لحاظ سازماندهی دفاعی در وضعیت مطلوبی نسبت به فصل قبل قرار ندارد.

فصل پیش استقلال شرایط بهتری از لحاظ دفاعی داشت، اما اکنون فقط با گذشت ۲ هفته ازلیگ برتر استقلال میانگین بیش از یک گل خورده را به نام خود ثبت کرده است که این آمار قدری نگران کننده است.


ادامه این روند برای استقلال نتایج مطلوبی به همراه نخواهد داشت و هر اندازه که تیم در فاز هجومی مطلوب کار کند نیز با داشتن یک خط دفاع پراشتباه ره به جایی نخواهد بود.

البته عملکرد هجومی استقلال نیز چندان مطلوب نبوده و به جز گلی که آرمان رمضانی در جریان بازی اول مقابل شمس آذر به ثمر رساند، در بازی دوم نیز هر ۲ گل استقلال از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید که این موضوع نشان دهنده اشکالات استقلال در فاز هجومی است.

به هرحال استقلال شاید بعد از هفته سوم که فرصتی برای احیای خود دارد، بتواند عملکردش را بهبود بخشد و هم از لحاظ دفاعی و هم از لحاظ هجومی وضعیت بهتری را تجربه کند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.