صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

وحشت حمله حزب الله در جان صهیونیست‌ها

  • کد خبر: ۲۴۷۱۰۳
  • ۰۳ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۹
با انتشار اخباری در رابطه با احتمال آغاز عملیات پاسخ حزب الله به اسرائیل، موجی از وحشت ساختار رژیم صهیونیستی را در بر گرفت.

به گزارش شهرآرانیوز، رسانه‌های عبری زبان، از شبکه رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی (کان) تا شبکه ۱۲ و شبکه ۷ این رژیم در گزارش‌های به نتایج ارزیابی‌های نهاد‌های امنیتی و نظامی اسرائیل در رابطه با پاسخ قریب الوقوع حزب الله به اسرائیل منتشر کردند.

براساس این گزارش ها، ارزیابی‌های اسرائیل نشان می‌دهند که حزب الله قصد دارد طی چند روز کوتاه آینده پاسخ انتقام جویانه خود را نسبت به ترور فؤاد شکر فرماند ارشد میدانی این حزب انجام دهد.

به نوشته این رسانه ها، اسرائیل خود را برای چند سناریوی احتمالی آماده می‌کند، یکی از این سناریو‌ها احتمال پاسخ از مبدا ایران است، یکی دیگر از سناریو‌ها حمله از مبدا لبنان است در حالی که سناریو سوم اقدام مشترک و همزمان محور مقاومت است.

براساس این گزارش‌ها ده‌ها جنگنده اسرائیل مدت هاست که در آماده باش کامل و مسلح نگه داشته شده‌اند تا در صورت آغاز تهاجم حزب الله برای مقابله با آن وارد عمل شوند.

شبکه رادیو وتلویزیون رژیم صهیونیستی کان هم در این رابطه اعلام کرد: ارزیابی‌های مسئولین اسرائیلی آن است که حزب الله از انجام پاسخ خود به ترور فؤاد شکر صرف نظر نمی‌کند.

در همین راستا نتانیاهو نخست وزیر، گالانت وزیر جنگ و هالیوی رئیس ستاد مشترک اسرائیل جلسات متعددی را برای ارزیابی‌های امنیتی خود نسبت به داده‌های مربوط به احتمال اقدام قریب الوقوع حزب الله برگزار کردند.

مسئولین اسرائیلی به این رسانه خبر دادند واشنگتن نیز سطح آماده باش نیرو‌های خود را در منطقه افزایش داده است.

در همین راستا ایالات متحده هم همچنان در حال اعزام نیرو و سلاح به منطقه است که آخرین آنها دو ناو هواپیما بر است.

به نوشته رسانه‌های عبری زبان در سایه افزایش نگرانی ها، ژنرال چارلز براون فرمانده ارتش آمریکا (رئیس ستاد ارتش آمریکا) سفر از پیش اعلام نشده‌ای را امروز به خاورمیانه انجام و در اولین ایستگاه این سفر وارد اردن شد، قرار است در این سفراو طی روز‌های آینده به مصر و فلسطین اشغالی هم سفر کند.

منبع: تسنیم

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.