صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

پول، مانع بزرگ انتقال اوسیمن به چلسی

  • کد خبر: ۲۴۷۱۶۳
  • ۰۴ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۱
در هفته‌های گذشته به نظر می‌رسید که کار انتقال ویکتور اوسیمن، مهاجم ناپولی به چلسی قطعی شده است، اما حالا درخواست دستمزد بالای این مهاجم شاید همه‌چیز را منتفی کند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ اوسیمن برای حضور در چلسی درخواست دستمزد ۵۰۰ هزار پوند در هفته را دارد، موضوعی که اگر آبی‌های لندنی با آن موافقت کنند این ستاره نیجربه‌ای تبدیل به پردرآمدترین بازیکن لیگ برتر انگلیس خواهد شد. با این حال بعید است که غول انگلیسی حاضر به پرداخت چنین مبلغ هنگفتی به مهاجم نیجریه‌ای باشد.

چلسی به دنبال کاهش هزینه‌های خود در این فصل است و به همین دلیل در حال فروش برخی بازیکنانشان ماند رحیم استرلینگ هستند. اوسیمن به طور رسمی از مسئولان ناپولی خواسته که با انتقال او به باشگاهی دیگر در همین تابستان موافقت کنند، اما انتقال او به استمفوردبریج بستگی به این دارد که آیا مهاجم نیجربه‌ای با کاهش درخواست دستمزد خود موافقت خواهد کرد یا خیر. به غیر از چلسی گفته می‌شود که پاری‌سن‌ژرمن نیز مشتاق به خدمت گرفتن این مهاجم است و آرسنال هم همچنان وضعیت او را زیر نظر دارد.

آبی‌های لندن از همین حالا گزینه‌های دیگری را هم زیر نظر گرفته‌اند و اگر در نهایت نتوانند اوسیمن را جذب کنند، برای خرید فدریکو کیزا، مهاجم ایتالیایی یوونتوس اقدام خواهند کرد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.