صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

انتقاد پیشکسوتان استقلال از خداداد عزیزی

  • کد خبر: ۲۴۷۱۶۷
  • ۰۴ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۰
بسیاری از پیشکسوتان استقلال بابت اظهاراتی که اخیرا خداداد عزیزی درباره برخی از آن‌ها به زبان آورده و رفتار نامناسبی که در یک برنامه نمایش خانگی انجام داده، از وی دلخورند.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، شاهرخ بیانی، پیشکسوت استقلال بابت اظهارات اخیر خداداد در یک برنامه نمایش خانگی گفت: «خداداد عزیزی را خیلی دوست داشتم ولی حرف‌هایی که در آن برنامه اینترنتی زد، دل من و بسیاری از هواداران استقلال را به درد آورد. آقای خداداد! پیشکسوت استقلال و بقیه تیم‌ها حرمت دارند. احترام به بزرگتر و مسخره نکردن افراد یک امر واجب است. آقای عزیزی! اگر مشکلی با امیر قلعه نویی داشتی یا داری، بهتر است همانطور که هنگام حضورت در کادرفنی تیم ملی امیر تماس گرفت و دعوتت کرد، شما هم  تلفن را برمی‌داشتی، به قلعه نویی زنگ می‌زدی و مشکلت را می‌گفتی نه اینکه با چنین ادبیاتی در فضای رسانه‌ای کشور در مورد این بنده خدا صحبت کنی. امیر قلعه نویی جدا از اینکه پیشکسوت فوتبال ایران و استقلال است، در حال حاضر سرمربی تیم ملی کشورمان هم محسوب می‌شود و حرمتش باید حفظ شود. آقای خداداد عزیزی! خودت می‌دانی که من دوستت داشتم و به عنوان یک برادر بزرگتر می‌گویم حرمت پیشکسوتان باید حفظ شود. انتقام گرفتن به نظر من بدترین کار ممکن است.»


در حالی چنین رفتار‌های از خداداد عزیزی سر زده که او پیش‌تر به عنوان گزینه سرمربیگری تیم های لیگ برتری نیز نامش مطرح بود. خداداد در دورانی که فوتبال بازی می‌کرد نیز بار‌ها تا آستانه حضور در استقلال پیش رفته بود و عجیب است که او این گونه علیه پیشکسوتان باشگاه استقلال چنین موضع گیری‌هایی دارد.  

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.