صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

لیست تیم ملی درحالی به زودی اعلام خواهد شد که گفته می‌شود در فهرست جدید تیم ملی باز هم جای نورالهی خالی است. حتی گفته می‌شود حضور رامین رضاییان نیز قطعی نیست.

به گزارش شهرآرانیوز، لیست تیم ملی به زودی اعلام خواهد شد. درلیست قلعه‌نویی ممکن است بازیکنان حضور داشته باشند که باعث شگفتی شوند و در عین حال ممکن است بازیکنانی از فهرست حذف شوند که موجب حیرت گردد. گفته می‌شود درلیست جدید همچنان خبری از بازگشت احمد نوراللهی به تیم ملی ایران نیست و این بازیکن که روز‌های خوبی را در فوتبال امارات پشت سر می‌گذارد، بزرگ‌ترین غایب لیست امیر قلعه‌نویی خواهد بود.

درلیست جدید تیم ملی ممکن است خبری از نام رامین رضاییان هم نباشد. بازیکنی که این روز‌ها در اوج آمادگی قرار دارد. شایعاتی وجود دارد با این محوریت که قلعه‌نویی به دلیل شرایط سنی رضاییان قصد ندارد از او درترکیب تیم ملی استفاده کند. اگر این شایعات واقعیت داشته باشد، جنجال بزرگی میان باشگاه استقلال و تیم ملی شکل خواهد گرفت و قطعا اعتراض‌هایی خواهد شد.  

گرچه بازگشت سید حسین حسینی به تیم ملی قطعی شده، اما بدون شک حذف رامین رضاییان هواداران را با سرمربی تیم ملی در زاویه شدید قرار خواهد داد.  

از دیگر بازیکنانی که حضور آنها در لیست جدید تیم ملی می‌تواند جالب توجه باشد می‌شود به اللهیار صیادمنش اشاره کرد. او که فصل گذشته روز‌های سختی را در انگلیس سپری کرد، شروعی خوب در تیم وسترلو بلژیک داشته و با ۳ گل و یک پاس گل تا این‌جای فصل، یکی از مهاجمان تیم در کنار سردار آزمون و مهدی طارمی خواهد بود.

گفته می‌شود قلی‌زاده نیز در آستانه بازگشت به تیم ملی قرار گرفته است.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.