رامین رضائیان کلید حل مشکلات نکونام گاریدو در بن بست تاکتیکی نیمار به دنبال راهی برای بازگشت به استقلال بلانکو – پرسپولیس؛ مهاجم آرژانتینی هوایی شد حاج محمدرضا طالقانی؛ پهلوانی که اعتبار از نوکری اباعبدالله(ع) دارد تغییرات در مدیریت باشگاه استقلال| علی عسکری می‌رود؟ چرا این نوشابه‌ها برای ما باز نمی‌شود؟ مهدی رحمتی: مشهد منبع استعداد‌های ناب فوتبالی است | همه می‌خواهند مشهد تیم داشته باشد کوین یامگا به دنبال جدایی قطعی از استقلال انتقال اورنوف به سهمیه زیر ۲۵ سال پرسپولیس تخلف است؟ نارضایتی گاریدو از هافبک پرسپولیس: تو اضافه وزن داری تلاش پرسپولیس و استقلال برای فرار از بازی های فشرده پرسپولیس غریبه با تاکتیک گاریدو گاریدو مهاجم خارجی را به قلی زاده ترجیح می دهد! ستاره پرسپولیس این بازی را هم صبر می کند توافق ناپولی با یونایتد برای خرید مک تامینی نتیجه و ویدئو خلاصه بازی چلسی و ولورهمپتون (۴ شهریور ۱۴۰۳) | آتش‌بازی آبی‌های لندن در جزیره مک‌لارن، مدعی تازه قهرمانی فرمول‌یک
سرخط خبرها

کوین یامگا به دنبال جدایی قطعی از استقلال

  • کد خبر: ۲۴۷۲۷۰
  • ۰۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۰
کوین یامگا به دنبال جدایی قطعی از استقلال
کوین یامگا، بازیکن فرانسوی استقلال بعد از ناکامی در انتقال به تیم آلومینیوم اراک قصد دارد به طور قطعی قرارداد خود را با استقلال فسخ کند.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، شب گذشته بود که پزشک باشگاه استقلال توضیحات مفصلی درباره وضعیت کوین یامگا ارائه کرد و مدعی شد که این بازیکن با تلاش پزشکان ایرانی بینایی خود را به دست آورده به طوری که پزشکان فرانسوی نیز عملکرد جراحان ایرانی را مورد تحسین قرار داده‌اند.

پزشک باشگاه استقلال، اما در عین حال مدعی شد که هیچ شانسی برای بازگشت یامگا به میادین فوتبال نیست و چنانچه این بازیکن بخواهد دوباره فوتبال بازی کند، ممکن است بر اثر فشاری که به چشم او وارد می‌شود، بینایی دیگر چشم سالم خود را نیز  از دست بدهد. به همین دلیل از یامگا خواسته شده فوتبال را کنار بگذارد.


با این حال بازیکن فرانسوی استقلال در تلاش بود به تیم آلومینیوم اراک منتقل شود و اقدام برای حضور در این باشگاه راسا از سوی این بازیکن و مدیربرنامه‌اش انجام شده بود، اما باشگاه آلومینیوم اراک نیز ریسک بازی گرفتن از این بازیکن را به جان نخرید تا پروژه بازگشت یامگا به میادین فوتبال به کلی منتفی شود.

اما در عین حال این بازیکن قصد دارد به طور قطعی از باشگاه استقلال جدا شود که اگر این اتفاق رخ دهد باشگاه استقلال باید تمام حقوق این بازیکن را پرداخت کند. برای فصل جدید گفته می‌شود باشگاه استقلال باید مبلغ ۵۰۰ هزار دلار به این بازیکن پرداخت کند.  

حال اینکه یامگا طی توافقاتی با باشگاه استقلال درصد قابل توجهی به این باشگاه تخفیف دهد، مسئله دیگری است که نتیجه آن  در مذاکرات مشخص خواهد شد.

لازم به ذکر است برخی منابع خبری نزدیک به باشگاه استقلال صبح امروز مدعی شدند این بازیکن قراردادش را فسخ کرده و تنها تسویه حساب مالی مانده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->