صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

رئیس ستاد اربعین حسینی شهرداری مشهد از پایان خدمت کاروان خدام‌الحسین (ع) در شهر نجف اشرف و آغاز خدمت‌رسانی به زائران پیاده آقا علی‌بن موسی‌الرضا (ع) در شهر مقدس مشهد خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، قاسم زوکی‌نژاد عنوان کرد: آخرین گروه از کاروان خدام‌الحسین (ع) امشب به مشهد خواهد رسید و پس از ۱ روز استراحت، کار خود را در خدمت‌رسانی به زوار دهه آخر صفر آغاز خواهد کرد.

وی افزود: کاروان خدام‌الحسین (ع) متشکل از ۵۵۰ پاکبان و ۳۰۰اتوبوسران و ۲۶راهنمای زائر، به مدت ۱۳ روز در شهر نجف اشرف و مرز چذابه به زائران پیاده اباعبدالله خدمت‌رسانی کردند.

معاون مالی و پشتیبانی شهرداری مشهد گفت: ۵۵۰پاکبان طی مدت ۱۳ روز در شهر نجف اشرف ۹ میلیون مترمربع از مسیر اطراف حرم مطهر حضرت امیرالمومنین علی‌بن ابیطالب (ع) و همچنین مسیر پیاده‌روی نجف به کربلا از عمود ۷۰ تا ۳۰۰ را پاکیزه کردند.

زوکی‌نژاد عنوان کرد: همچنین ۳۰۰ اتوبوسران خوب ما با ۱۲۵دستگاه اتوبوس، در قالب ۹۴۵۰سرویس بیش از ۲۸۰هزلرنفر از زائران اباعبدالله را در مرز جذابه و از مرز تا شهر العماره جابجا کردند.

وی افزود: به لطف پروردگار و تلاش ستودنی همکارانم در ستاد اربعین و کاروان خدام‌الحسین (ع) شاهد عملکردی دقیق و مثال‌زدنی بودیم که تمجید مدیران کشور عراق و شهر نجف اشرف را در پی داشت.

رئیس ستاد اربعین حسینی شهرداری مشهد تاکید کرد: تلاش کردیم که در کنار برنامه‌ریزی منسجم در زمینه اجرایی، شرایط مساعدی را برای همکاران کاروان فراهم آوریم که مورد اقبال همکاران نیز قرار گرفت.

زوکی‌نژاد عنوان کرد: به لطف صاحب این کاروان، حضرت اباعبدالله، هرساله شاهد پیشرفت و پختگی بیشتر عملکردی در این زمینه هستیم که امید داریم در سال‌های پیش رو نیز ادامه داشته باشد.

وی در پایان افزود: کاروان خدام‌الحسین (ع) در قالب ۴گروه، طی ۲روز و با پرواز اختصاصی به مشهد بازگشتند تا با روحیه و توان مضاعف، خدمتگزار زائران ولی‌نعمتمان، آقا علی‌بن موسی‌الرضا (ع) باشند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.