صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

جانشین فرمانده انتظامی مشهد، گفت: با تلاش ماموران انتظامی ۲ متهم به ۲۰ فقره سرقت کامپیوتر خودرو در غرب شهر مشهد شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش شهرآرانیوز، سرهنگ محمد چراغ اظهار داشت: در پی گزارش سرقت‌های سریالی کامپیوتر خودرو‌های سواری پژو در منطقه قاسم آباد مشهد، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی سرقت‌ها تصاویری از ۲ مرد جوان با یک دستگاه موتورسیکلت مسروقه بدست آمده که در ساعات پایانی شب، خودرو‌های پژو فاقد تجهیزات ایمنی را شناسایی و در کمتر از یک دقیقه کامپیوتر آن‌ها را سرقت می‌کردند. 

چراغ تصریح کرد: ماموران دایره تجسس کلانتری قاسم آباد با بررسی دقیق تصاویر دوربین‌های مداربسته یکی از متهمان را شناسایی و تحقیقات خود را برای دستگیری وی که مجهول المکان است آغاز کردند.

جانشین فرمانده انتظامی مشهد بیان کرد: تیم رسیدگی کننده پرونده با یک سری تحقیقات میدانی و با اشراف اطلاعاتی مخفگیاه متهم را در محدوده بلوار معلم ردزنی و با هماهنگی مقام قضائی وی و همدستش را دستگیر و ۳ دستگاه کامپیوتر پژو کشف کردند.

وی خاطرنشان کرد: متهمان ۳۷ و ۳۹ ساله در بازجوئی‌های فنی پلیس به ۲۰ فقره سرقت کامپیوتر خودرو‌های پژو در محدوده غرب شهر مشهد و فروش آن‌ها به یک مالخر اعتراف کردند.

چراغ با اشاره به معرفی متهمان به دادسرا خاطرنشان کرد: تحقیقات برای دستگیری مالخر ادامه دارد.

منبع: تسنیم

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.