نیرو‌های خریدخدمات آموزش‌و‌پرورش در سال تحصیلی جدید سازمان‌دهی می‌شوند پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (جمعه ۹ شهریور ١۴٠٣) بازگشایی جاده ترانزیتی مشهد-سرخس امروز ( ۹ شهریور۱۴۰۳) تشخیص آبله میمونی فقط در آزمایش مایع تاول اضافه کاری پرستاران ساعتی ۲۵ هزار تومان فاجعه است دستگیری سارقان آیفون‌های تصویری در مشهد (۹ شهریور ۱۴۰۳) کدام مستمری‌بگیران مشمول ماده ۱۱۱ قانون تامین اجتماعی و حداقل‌بگیر هستند؟   جریمه عدم استفاده از تاکسیمتر چقدر است؟ ثبت احوال: در آینده کارت ملی در بدو تولد برای افراد صادر می‌شود اطلاعیه مرکز اطلاع‌رسانی پلیس درباره فوت یک متهم در لاهیجان واژگونی خودرو زانتیا در بلوار نماز مشهد (۸ شهریور ۱۴۰۳) سرقت مسلحانه از شعبه بانک سپه در خیابان مطهری مشهد + جزئیات (۸ شهریور ۱۴۰۳) مصرف سوسیس و کالباس خطر ابتلا به دیابت نوع ۲ را افزایش می‌دهد کلید حفظ آرامش در زندگی مشترک چیست؟ ایجاد ۱۱ حلقه امنیتی اطراف حرم امام‌رضا(ع) | تمامی دستگاه‌های نظامی و امنیتی در مشهد آماده‌باش هستند سوء‌تغذیه، هشت استان کشور را تهدید می‌کند برای حفظ سلامتی خود شکلات تلخ بخورید زلزله شدید در پاکستان + جزئیات (۸ شهریور ۱۴۰۳) روایتی از انفجار دفتر نخست وزیری در سال ۱۳۶۰ پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (پنجشنبه، ٨ شهریور ١۴٠٣) | تداوم وزش باد و افزایش تدریجی دما در استان
سرخط خبرها

دستگیری سارقان آیفون‌های تصویری در مشهد (۹ شهریور ۱۴۰۳)

  • کد خبر: ۲۴۸۱۴۶
  • ۰۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۳
دستگیری سارقان آیفون‌های تصویری در مشهد (۹ شهریور ۱۴۰۳)
جانشین فرمانده انتظامی استان خراسان‌رضوی گفت: با تلاش مأموران کلانتری شهید نجفی، دو متهم به ۲۶ فقره سرقت آیفون‌های تصویری منازل در جنوب شهر مشهد شناسایی و دستگیر شدند.

سردار احمد نگهبان در گفتگو با شهرآرانیوز، در خصوص دستگیری متهمان به سرقت در مشهد اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت آیفون تصویری در محدوده بولوار نماز و پیروزی مراتب به صورت ویژه در دستورکار مأموران انتظامی قرار گرفت. مأموران دایره تجسس کلانتری شهید نجفی با بازبینی تصاویر دوربین‌های مداربسته محدوده سرقت‌ها، یکی از متهمان را که فردی سابقه‌دار است، شناسایی و تحقیقات خود را برای دستگیری او آغاز کردند.

وی افزود: تیم رسیدگی‌کننده به پرونده با اشراف اطلاعاتی، مخفیگاه متهم و هم‌دستش را شناسایی کرده و پس از جمع‌آوری ادله و مستندات کافی، متهمان را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاهشان، دو دستگاه پنل آیفون تصویری و دو دستگاه دوربین مداربسته کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان خراسان‌رضوی گفت: متهمان که در بازجویی‌های اولیه، منکر سرقتی‌بودن آیفون‌ها بودند، در مواجهه با ادله و مستندات پلیسی و تصاویر به‌دست‌آمده از آن‌ها در تعدادی از سرقت‌ها، به‌ناچار لب به اعتراف گشودند و به ۲۶ فقره سرقت پنل آیفون تصویری درب آپارتمان‌ها و منازل ویلایی در محدوده جنوب شهر مشهد و فروش قسمت عمده‌ای از آن‌ها به یک تعمیرکار آیفون‌های منزل اعتراف کردند.

سردار نگهبان با اشاره به دستگیری فرد مالخر، بیان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده، برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->