صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

مدیر‌کل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی گفت: هر زمان یک نفر از فدراسیون فوتبال بگوید مسئولیت برگزاری مسابقه در ورزشگاه امام رضا (ع) را می‌پذیرم، با اعضای شورای تأمین خراسان رضوی مذاکره می‌کنیم.

علیرضا تاج‌فیروز درخصوص شرایط این روز‌های استادیوم امام رضا (ع) و حضور تیم ملی فوتبال و ایران به خبرنگار شهرآرانیوز گفت: دهه آخر ماه صفر بواسطه شرایط ویژه و خاصی که دارد، از لحاظ ترافیکی و اسکان شرایط برگزاری این مسابقه را نداریم. بطورکل در این بازه زمانی هیچ رویدادی که با تجمع مردم همراه باشد را میزبانی نمی‌کنیم. تجمعات و هیئات عزاداری هم صرفا محدود به هیئاتی می‌شود که شناسنامه دار باشند. به همین خاطر و به دلیل مجموع مواردی که گفتم، امکان میزبانی از مسابقات در این بازه زمانی را نداریم.

یک نفر از فدراسیون فوتبال مسئولیت بازی در مشهد را بپذیرد

وی در ادامه افزود: برای میزبانی از مسابقات مختلف در سطح ملی و بین المللی جدا از آمادگی برگزاری و اجرایی سایر دستگاه ها، باید تایید شورای تامین هم گرفته شود. این شورا بر اساس برخی شاخص‌ها، با درخواست میزبانی مخالفت یا موافقت می‌کند. از لحاظ مسائل امنیتی در شرایط ویژه نیز باید برخی موارد رعایت شود. جدا از تمام این موارد هر زمان یک نفر از فدراسیون فوتبال بگوید مسئولیت برگزاری مسابقه در ورزشگاه امام رضا (ع) را می‌پذیرم، با اعضای شورای تأمین خراسان رضوی مذاکره می‌کنیم تا ببینیم برگزاری این مسابقه در مشهد را می‌پذیرند یا خیر.

هیچ مشکلی برای ورود بانوان نداریم

مدیرکل ورزش و جوانان استان خراسان رضوی به بحث ورود بانوان به ورزشگاه‌ها در مشهد هم اشاره و عنوان کرد: اگر پیش از این با برگزاری مسابقه‌ای در مشهد موافقت نشده، اصلا مربوط به داستان ورود بانوان نیست. حقیقتا هیچ دغدغه‌ای بابت حضور بانوان در ورزشگاه امام رضا (ع) وجود نداشت. نمی‌دانم این مجموعه زیرساخت‌های لازم را برای ورود بانوان به ورزشگاه دارد یا خیر، اما این مسئله دلیل عدم برگزاری مسابقه نیست. بعد از داستان‌های بازی ایران و لبنان و خاطرات ناخوشی که بوجود آمد کسی جرات نمی‌کند دوباره با همان سناریو پیش برود. متاسفانه کسی هم بعد از آن اتفاقات بازخواست نشد. چه تضمینی وجود دارد که آن حوادث دوباره پیاده نشود؟

تیم اتک انرژی پول استادیوم را داده بود

تاج فیروز در پایان به حضور تیم «اتک انرژی» افغانستان در ورزشگاه امام رضا (ع) و شایعات رایگان بودن این اردو هم اشاره کرد و گفت: متاسفانه خبر کذبی منتشر کردند و نوشتند ورزشگاه به‌صورت رایگان در اختیار تیمی خارج از کشور قرار گرفته است. چنین چیزی امکان ندارد. هر تیمی که برای تمرین یا برگزاری دوستانه، بدون حضور تماشاگر یا بروز مشکلات رفت‌وآمد درخواست کند، با مدیریت مجموعه ورزشی امام رضا (ع) قرارداد می‌بندد و مبلغ اجاره پرداخت می‌کند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.