صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: بخش اول مطالبات به حق پرستاران به دانشگاه‌های علوم پزشکی پرداخت شده است و روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی باید در اسرع وقت این مطالبات را پرداخت کنند.

به گزارش شهرآرانیوز، دکتر محمدرضا ظفرقندی در حاشیه آیین تکریم و معارفه وزیر بهداشت که با حضور رییس جمهور دولت چهاردهم صبح امروز (سه شنبه) ۶ شهریور در سالن امام جواد (ع) ستاد وزارت بهداشت برگزار شد، گفت: محور توسعه یک کشور، انسان سالم است و باید سلامت جامعه را تامین کنیم.

وی در ادامه با یک خبر خوش به جامعه پرستاری، اظهار داشت: با پیگیری‌های صورت گرفته در چند روز اخیر خوشبختانه به نتایج خوبی رسیدیم و دیروز (دوشنبه) ۵شهریور و با حضور رئیس جمهور در سازمان برنامه بودجه جلسه‌ای برگزار شد و بخش اول جبران مطالبات جامعه پرستاری دیروز و امروز (۵ و ۶) شهریور به دانشگاه‌های علوم پزشکی پرداخت شده و روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی بایداین مطالبات را در اسرع وقت به پرستاران پرداخت کنند.

آیین تکریم دکتر عین اللهی، وزیر سابق و دکتر ظفرقندی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با حضور رئیس جمهور دولت چهاردهم صبح امروز در سالن امام جواد (ع) ستاد وزارت بهداشت برگزار شد.

در این مراسم چندین تن وزرای پیشین بهداشت از جمله دکتر فاضل، دکتر ملک زاده، دکتر فرهادی و دکتر نمکی، رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی، معاون اجرایی رییس جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری، جمعی از اساتید، صاحب نظران حوزه سلامت و معاونان و مدیران وزارت بهداشت دولت سیزدهم حضور داشتند.

دکتر پزشکیان، رئیس جمهور و دکتر ظفرقندی، وزیر بهداشت در این مراسم با اهدای لوح و هدیه‌ای از تلاش‌های دکتر عین اللهی تقدیر کردند و حکم مسئولیت دکتر ظفرقندی، وزیر بهداشت نیز از سوی رئیس جمهور به وی اهدا شد.

در این مراسم گزارشی از عملکرد دولت سیزدهم در حوزه بهداشت و درمان و توسعه خدمات و امکانات حوزه سلامت توسط دکتر عین اللهی، وزیر سابق بهداشت ارائه شد.

منبع: وبدا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.