صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

پلیس مشهد به دنبال جنایتکاران روستای زاک

  • کد خبر: ۲۴۷۵۲۹
  • ۰۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۳
سرنشینان یک دستگاه پراید با شلیک‌های گانگستری در روستای زاک مشهد، مردی را به قتل رساندند و دو جوان همراه وی را نیز مجروح کردند.

به گزارش شهرآرانیوز، حدود ساعت ۱۸:۴۰ روز دوشنبه گذشته، موتورسوار ۴۰ ساله‌ای در یکی از خیابان‌های روستای زاک توقف کرد و مشغول گفتگو با دو جوان دیگر شد. در همین حال یک دستگاه پراید سفیدرنگ به کنار موتورسوار رسید و ناگهان لوله سلاح از شیشه‌های آن بیرون آمد. در حالی که دو جوان همراه موتورسوار وحشت زده به سرنشینان پراید می‌نگریستند، ناگهان صدای شلیک گانگستری گلوله در فضای روستا پیچید و در حالی بر پیکر موتورسوار نشست که گلوله‌هایی نیز به دو جوان همراه وی اصابت کرد و دقایقی بعد پیکر‌های خون آلود ۳ جوان مذکور به مرکز درمانی انتقال یافت، اما مرد ۴۰ ساله که «مجتبی-آزموده» نام داشت، بر اثر عوارض ناشی از شلیک گلوله جان سپرد.

با گزارش این ماجرای تکان دهنده به پلیس ۱۱۰، بلافاصله گروهی از نیرو‌های انتظامی به سرپرستی سروان مصطفی حسنی (رئیس پاسگاه انتظامی فردوسی) عازم روستای زاک شدند و مراتب را به قاضی ویژه قتل عمد اطلاع دادند. طولی نکشید که با حضور قاضی دکتر صادق صفری و کارآگاهان پلیس آگاهی مشهد در مرکز درمانی و صحنه جنایت، تحقیقات گسترده‌ای برای شناسایی عاملان شلیک گانگستری آغاز شد.

بررسی‌های مقدماتی بیانگر آن بود که سرنشینان پراید با سلاح‌های کلاشینکف و شکاری به سوی ۳ جوان مذکور شلیک کرده‌اند که یکی از ضاربان سال گذشته هدف تیراندازی پسر عموی مقتول قرارگرفته و پای خود را بر اثر اصابت گلوله از دست داده بود و اکنون با پای مصنوعی تردد می‌کرد. با به دست آمدن این اطلاعات و با دستورات محرمانه قاضی شعبه ۲۰۸ دادسرای عمومی و انقلاب مشهد بلافاصله عملیات دستگیری ضاربان به مخفیگاه احتمالی کشید و رصد‌های اطلاعاتی برای دستگیری عاملان این جنایت وحشتناک ادامه یافت.

منبع: خراسان

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.