تماشای سه نسل از یوزپلنگ‌ها در منطقه حفاظت شده توران ۸۵۰ نفر شب ظرفیت اقامتی در مشهد میزبان زائران دهه پایانی ماه صفر است آمار ثبت‌نام کتاب‌های درسی دانش آموزان کلاس دهم کاهش داشته است استفاده حدود ۶۴ هزار بیمار از خدمات تصویری بیمارستان امام رضا (ع) مشهد مشکل تکراری برای زائران دهه پایانی صفر | نه بلیت قطار است نه هواپیما! آیا آبله میمونی، کووید جدید است؟ رئیس سازمان حفاظت محیط زیست: رفع مشکلات زیست محیطی نیازمند اجماع ملی است بدهی هزار میلیارد تومانی شرکت‌های بیمه‌ای به داروخانه‌های خراسان رضوی + فیلم ۱۱ کاروان زائران پیاده در جاده‌های خراسان رضوی به سمت مشهد مقدس حرکت کردند (۵ شهریور ۱۴۰۳) مبارزه مرگبار دختر و پسر رزمی‌کار در قفس توری در مشهد + عکس حوادث جاده‌ای خراسان‌رضوی در اربعین سال جاری ۲۵ کشته و مصدوم بر جای گذاشت ممنوعیت خدمت اضافه معلمان با رای دیوان عدالت اداری انجام بیش‌از هزار مأموریت اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد در روز اربعین ۱۴۰۳ انتقال ۳۴ زائر فوت‌شده اربعین ۱۴۰۳ از عراق به ایران مرزبانی: در ایام اربعین هیچ تهدیدی در مرز‌ها نداشتیم شوق خدمت در هوای ۵۰ درجه عراق | بهره‌مندی ۱۲ هزار زائر اربعین حسینی از خدمات روزانه موکب «شهدای طرقبه» + فیلم و عکس نگاهی به رفتارهای سمی در محیط کار | لطفا آشغال نریزید! درخواست آنلاین یک میلیون و ۲۰۰ هزار گذرنامه زیارتی برای اربعین ۱۴۰۳ مار‌های خوش خط و خال | درباره رفتارهای سمی برخی افراد در محیط کار که سازمان را آلوده می‌کند پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (دوشنبه، ۵ شهریور ۱۴۰۳) | آغاز روند کاهش دما از چهارشنبه
سرخط خبرها

مبارزه مرگبار دختر و پسر رزمی‌کار در قفس توری در مشهد + عکس

  • کد خبر: ۲۴۷۳۳۷
  • ۰۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۶
مبارزه مرگبار دختر و پسر رزمی‌کار در قفس توری در مشهد + عکس
بررسی های کارشناسی و تحقیقات مقدماتی در پرونده «مرگ دختری در کما» نشان می دهد که وی در مبارزه ای مرگبار با یک پسر درون قفس توری یکی از مراکز آموزش هنرهای رزمی مشهد جان خود را از دست داده است.

به گزارش شهرآرانیوز، صبح شنبه (سوم شهریور) مرگ مشکوک دختری جوان در مشهد، پزشکان قانونی را به تکاپو انداخت و آنان را به سالن کالبدشکافی کشاند چراکه آثار کبودی ناشی از ضربه بر قفسه سینه و سر دختر ۲۲ ساله دیده می‌شد. طولی نکشید که معاینات تخصصی آغاز ومشخص شد «سارا-الف» بعد از آن که ۴ روز در یکی از مراکز درمانی در کما به سر می‌برد به دلیل خونریزی مغزی جان باخته است و احتمال وقوع جنایت وجود دارد.

با این فرضیه پزشکی، بلافاصله دکتر رضازاده (رئیس سالن تشریح پزشکی قانونی) ماجرا را به قاضی ویژه قتل عمد اطلاع داد و بدین ترتیب با حضور قاضی دکتر صادق صفری در پزشکی قانونی، تحقیقات قضایی اهمیت ویژه‌ای یافت. بررسی‌های مقدماتی بیانگر آن بود که «سارا» بیست ونهم مرداد هنگام مبارزه تمرینی در یکی از باشگاه‌های ورزشی با یک پسر جوان، دچار حادثه شده و با وضعیتی وخیم به بیمارستان انتقال یافته است، اما او به دلیل عوارض ناشی از ضربه به ناحیه سر به اغما رفته و بعد از گذشت ۴ روز در حالت کما، جان خود را از دست داده است.

حساسیت این ماجرا و تمرین مختلط در مرکز آموزشی هنر‌های رزمی، فرضیه جنایی را قوت بخشید و به همین دلیل تحقیقات موشکافانه درحالی ادامه یافت که پدر «سارا» به قاضی شعبه ۲۰۸ دادسرای عمومی وانقلاب مشهد گفت:دخترم مجرد بود و در باشگاه ورزشی اطراف چهارراه میلاد، در زمینه هنر‌های رزمی با چند دختر دیگر فعالیت می‌کرد، اما تصور من بر این بود که دخترم بر اثر فعالیت ورزشی صدمه دیده است تا این که چند دختر هم باشگاهی او نزد من آمدند و ماجرای مبارزه با یک پسر جوان را لو دادند.

مبارزه مرگبار دختر و پسر در قفس توری در مشهد + عکس

آن‌ها گفتند مالک باشگاه ورزشی، پسر جوانی به نام «شهروز» را برای مبارزه با دختران به باشگاه آورده است که در نهایت او با چند دختر با فنون رزمی مبارزه کرده و سپس دختر مرا بلند کرده و به زمین کوبیده است...

با لو رفتن مبارزه تمرینی مختلط، بلافاصله قاضی صفری دستورات ویژه‌ای را برای کنکاش‌های تخصصی در این باره صادر کرد و خود نیز به همراه گروهی از عوامل انتظامی و کارآگاهان پلیس آگاهی مشهد عازم باشگاه ورزشی در منطقه آزادشهر شد، اما بررسی‌های نامحسوس نشان داد که مالک باشگاه به محض حضور عوامل انتظامی، محل را ترک کرده و تماس‌های تلفنی را نیز پاسخ نمی‌دهد.

این گونه بود که با دستور قاضی ویژه قتل عمد، کارآگاهان قفل‌ها را گشودند و با عبور از ۱۲ پله به زیرزمینی رسیدند که قفس توری جدال‌های رزمی در آن خودنمایی می‌کرد و کیسه‌های بوکس نیز در کنار تصاویر و بنر‌های قهرمانان ورزشی آرام گرفته بودند. در حالی که هنوز بررسی‌های تخصصی برای افشای زوایا وابعاد مختلف این ماجرای تکان دهنده ادامه داشت و دستور پلمب مکان ورزشی نیز به اداره ورزش و جوانان استان خراسان رضوی اعلام شده بود، خبر دستگیری شهروز (جوان ۲۳ ساله) در بیسیم‌های پلیس پیچید وبدین ترتیب قاضی دکتر صادق صفری برای انجام تحقیقات بیشتر به سوی کلانتری سجاد مشهد حرکت کرد.

با آن که اظهارات دختران رزمی کار در پرونده قضایی ثبت شده و شاهدان از مبارزه «شهروز» با «سارا» سخن گفته بودند که او را به زمین کوبیده است، اما متهم این پرونده جنایی پای مالک باشگاه را به میان کشید و به مقام قضایی گفت:من برای تکمیل کمربند‌های کیک بوکس (ورزش رزمی) به باشگاه مراجعه کردم و در این باشگاه مشغول تمرین بودم.

مالک باشگاه خودش به ما آموزش می‌داد و نکاتی را یادآوری می‌کرد و بعد از مدتی بازمی گشت و ایراد‌ها را می‌گرفت. آن جا فقط من پسر بودم و بقیه هنرآموزان دختر بودند. عصر روز حادثه هم مالک باشگاه آمد و برخی دفاع‌های شخصی را به ما آموخت و از ما خواست تا ساعت ۱۶ عصر کار کنیم ولی خانم (متوفی) در یک لحظه افتاد و تشنج کرد.

در این هنگام مالک باشگاه با من تماس گرفت که «بیایید گردن بگیرید!» ولی من با آن دختر مبارزه نکردم آن لحظه من کیسه بوکس کار می‌کردم که این حادثه رخ داد.

براساس این گزارش، اگرچه اظهارات و اعترافات متهم برای قاضی باتجربه ویژه قتل عمد باورپذیر نبود، اما در عین حال وی با دستور قضایی در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی قرارگرفت تا مجریان قانون به بررسی زوایای تاریک مبارزه مرگبار دختر و پسر جوان در قفس توری بپردازند.

منبع: خراسان

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->