صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

رئیس کمیته خدمات شهری ستاد دهه آخر صفر شهرداری مشهد گفت: امسال، ۳۶۶۱ چشمه سرویس‌بهداشتی در کل سطح شهر مشهد داریم که ۷۷۱ چشمه مربوط به معابر منتهی به حرم شامل ۵۳۳ چشمه ثابت و ۲۳۸ چشمه سیار است.

به گزارش شهرآرانیوز؛ احسان نجاری‌مقدم امروز، ۶ شهریور ۱۴۰۳، در نشست خبری با اصحاب رسانه که در سالن شهدای شهرداری مشهد برگزار شد، اظهار کرد: یکی از مواردی که در سنوات گذشته مشکل داشتیم، سرویس‌های بهداشتی بوده است. امسال ۳۶۶۱ چشمه سرویس بهداشتی در کل سطح شهر مشهد داریم که ۷۷۱ چشمه مربوط به معابر منتهی به حرم شامل ۵۳۳ چشمه ثابت و ۲۳۸ چشمه سیار بوده است.

وی بیان کرد: ۳۷ دوش حمام داریم و بالغ بر ۶۰۰ چشمه سرویس‌بهداشتی مشارکتی از طریق مساجد و مدارس تأمین شده است. علاوه بر این، چهار تریلر ۲۰ چشمه از تهران بارگیری شده که محل استقرار آن‌ها در جهانشهر، بوستان غدیر، شیرازی ۲ و مسیر ورود زوار خواهد بود.

رئیس کمیته خدمات شهری ستاد دهه آخر صفر شهرداری مشهد، خاطرنشان کرد: با توجه به افت فشار آب، بحث پشتیبانی از این سرویس‌های بهداشتی نیز مطرح بوده که امسال ۲۵ تانکر از سازمان مپ داشتیم و حدود ۱۴ تانکر از ظرفیت فضای‌سبز اضافه شده است. ۲۴۵ چشمه نسبت به سال گذشته در پیرامون حرم امام‌رضا(ع) اضافه کردیم. آستان قدس و سپاه ظرفیت خود برای مواکب محل استقرار زائر در منطقه ثامن را نسبت به سال گذشته توسعه داده‌اند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.