صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

فرمانده سپاه امام‌رضا(ع) گفت: ویژگی مشترک شهیدان رجایی، باهنر و رئیسی، کسب رضای الهی و کار برای مردم بود که باید سرلوحه کار همه کارگزاران نظام قرار بگیرد.

به گزارش شهرآرانیوز، سردار سرتیپ پاسدار «سید هاشم غیاثی» فرمانده سپاه امام رضا (ع) در چهارمین نشست شورای اداری بسیج استان که همزمان با هفته دولت، در استانداری خراسان‌رضوی، برگزار شد، ضمن گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی، باهنر و رئیسی گفت: ویژگی مشترک این شهیدان، کسب رضای الهی و کار برای مردم بود که باید سرلوحه کار همه کارگزاران نظام قرار بگیرد.

وی با اشاره به تاکیدات رئیس‌جمهور مبنی بر شایسته سالاری و استفاده از همه ظرفیت‌ها در تشکیل دولت جدید افزود: امیدواریم این اتفاق در عمل نیز محقق شود و دولت از همه ظرفیت‌ها و افراد فهیم و کارآمد در عرصه‌های مختلف استفاده کند.

سردار غیاثی در بخش دیگری از سخنان خود به بیان ملاک‌ها و شاخص‌های دولت از نظر رهبر انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: نخستین شاخص مورد تاکید ایشان، دارا بودن شاخص‌های اعتقادی و اخلاقی و خدمت به مردم بود.

وی افزود: ایشان علاوه براین بر خدمت و کار جهادی در چارچوب قانون، پیشرفت توام با عدالت، سلامت اقتصادی و مبارزه با فساد تاکید کردند که این موضوعات باید مد نظر دولتمردان باشد.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) در ادامه به موارد مورد تاکید رهبر انقلاب در مراسم تنفیذ حکم ریاست‌جمهوری اشاره کرد و افزود: توجه ویژه به مسائل اقتصادی اعم از تولید و سرمایه‌گذاری و بهبود وضعیت کسب و کار و معیشت مردم، عبور از فضا‌های چالشی انتخابات و توجه به سیاست خارجی پویا و فعال و مبتنی بر منافع ملی، باید همواره مورد توجه کارگزاران دولت باشد.

وی در بخش پایانی سخنان خود با تاکید بر فعالیت مدیران دستگاه‌های تا آخرین روز حضور در مسئولت گفت: متاسفانه برخی از مدیران که البته تعداد آنها انگشت‌شمار است، بعد از شهادت شهید رئیسی به روزمره‌گی روی آوردند و مانند گذشته اقدامات تحولی نداشتند که این موضوع به شکل‌های مختلف به آنها تذکر داده شد. ما باید فارغ از آمدن و رفتن دولت‌ها، تا زمانی که مسئولیت بر عهده ما است و تکلیف داریم، به وظیفه خود عمل کنیم.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.