آمریکا: یک پهپاد و ۲ موشک بالستیک انصارالله یمن را منهدم کردیم باقری: سکوت برخی کشورهای اروپایی سبب گستاخی رژیم صهیونیستی می‌شود بیانیه جهاد اسلامی فلسطین به انتخاب یحیی سنوار باقری: با پاسخ قاطع خود با عامل ناامنی در منطقه مقابله خواهیم کرد بیانیه حزب‌الله لبنان پس از انتخاب یحیی سنوار اعتراض روسیه به رفتارهای اسرائیل در نشست‌های شورای امنیت سردار غیاثی: ثبت لحظه‌ها در تاریخ مرهون خبرنگاران است واکنش ایران به ادعاهای ضد ایرانی در خصوص اتهامات پاکستانی متهم به ترور ترامپ آیا ادارات و بانک‌های یزد فردا چهارشنبه (۱۷ مرداد ۱۴۰۳) تعطیل است؟ جلسه روز چهارشنبه مجلس لغو شد (۱۷ مرداد ۱۴۰۳) بیانیه حماس پس از انتخاب یحیی سنوار به عنوان رئیس دفتر سیاسی آیا ادارات شیراز و استان فارس فردا چهارشنبه (۱۷ مرداد ۱۴۰۳) تعطیل است؟ یحیی سنوار کیست؟ تغییر در ساعت کار ادارات ایلام از فردا چهارشنبه (۱۷ مرداد ۱۴۰۳) حمله حزب‌الله به مقر پدافند هوایی اسرائیل (۱۶ مرداد ۱۴۰۳) یحیی سنوار جانشین شهید هنیه شد شروط پزشکیان برای واگذاری مسئولیت در دولت چهاردهم رایزنی «بایدن» و امیر قطر درباره آخرین تحولات نوار غزه تعطیلی و تغییر ساعت کاری ادارات اراک و مرکزی در روز چهارشنبه و پنجشنبه (۱۷ و ۱۸ مرداد ۱۴۰۳) تاکید سران مصر و اردن بر ضرورت برقراری آرامش در منطقه وزیر کشور: خونخواهان اسماعیل هنیه جبهه مقاومت است
سرخط خبرها

سردار غیاثی: ثبت لحظه‌ها در تاریخ مرهون خبرنگاران است

  • کد خبر: ۲۴۳۶۶۰
  • ۱۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۶
سردار غیاثی: ثبت لحظه‌ها در تاریخ مرهون خبرنگاران است
فرمانده سپاه امام رضا (ع) گفت: ثبت لحظه‌ها در تاریخ مرهون شما خبرنگاران است و این را دشمنان خوب فهمیده اند که پژواک صدای کلماتتان از ترکش گلوله‌ها موثرتر است.

به گزارش شهرآرانیوز، سردار سرتیپ پاسدار «سید هاشم غیاثی» فرمانده سپاه امام رضا (ع) در پیامی به مناسبت فرارسیدن روز خبرنگار، ضمن تبریک این روز به خبرنگاران، پژواک صدای کلمات خبرنگاران برای دشمنان را موثرتر از ترکش گلوله‌ها دانست.

در بخش‌هایی از این پیام آمده است:

«دنیای امروز حاصل اندیشه‌ها و باور‌هایی است که مراکز علمی و رسانه‌ای در تولید و ترویج آن باور‌ها نقش بی‌بدیلی دارند و میدان‌های نبرد، قبل از اینکه در روی زمین تحقق یابد، در اذهان و افکار ملت‌ها متجلی می‌شود و اینجا است که نقش رسانه‌ها و خبرنگار، برجسته و حساس می‌شود.
دشمن در جنگ‌های امروزی تلاش دارد تا حقایق میدان نبرد، بازگو نشود. اما طرفی که رسانه‌ای قوی دارد و روایت اول را برای افکار عمومی هنرمندانه تصویرسازی کند و واقعیات را از بین صد‌ها و شاید هزاران دروغ به مردم بیان کند، پیروز واقعی است که البته این هنر خبرنگار است.

رسانه‌ها باید بشریت را از جهل به حقایق، دور کنند و جداسازی حقایق از بین صد‌ها دروغ در جنگ غزه، چیزی است که دشمن را به وحشت انداخته؛ چرا که بیداری ملت‌ها را نمی‌خواهد.

یکی از مهم‌ترین دلایلی که دشمن به حذف خبرنگاران و اصحاب رسانه در جنگ غزه روی آورده، سرپوش گذاشتن بر جنایت‌هایی است که اگر افکار عمومی جهان از آن آگاه شود، علیه آنها به پا خواهند خواست.

ثبت لحظه‌ها در تاریخ مرهون شما خبرنگاران است و این را دشمنان خوب فهمیده اند که پژواک صدای کلماتتان از ترکش گلوله‌ها موثرتر است. این رسالت را در مسیر تحقق راه و اهداف شهدا، ادامه داده و حقایق را صادقانه به مردم بگویید.»

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->