صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس گفت: عدم صدور رأی پرونده بیرانوند پیش از آغاز مسابقات به شائبه‌ها دامن می‌زند و برای همه هواداران پرسپولیس سوال ایجاد می‌کند.

به گزارش شهرآرانیوز، حسین بادامکی، معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس در واکنش به برخی شایعات مطرح شده مبنی بر «دخالت عوامل بیرون از فوتبال در پرونده بیرانوند» گفت: رأی این پرونده قبل از شروع مسابقات می‌توانست صادر شود، اما من نمیدانم به چه دلیلی هنوز صادر نشد. این عدم صدور رأی به شائبه‌ها دامن می‌زند و برای همه هواداران پرسپولیس سوال ایجاد می‌کند.

معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس افزود: امیدوارم شایعاتی که درباره فشار بیرونی به این پرونده مطرح می‌شود صحت نداشته باشد. برخی مقام‌هایی که نامشان در شایعات برده شده آنقدر دغدغه دارند که اصلا به این ماجرا ورود نکنند. امیدوارم رأی به نحوی صادر شود که طرفی که ضرر کرده بیشتر متضرر نشود.

بادامکی تصریح کرد: با شناختی از کمیته‌های انضباطی و تعیین وضعیت دارم شرایط طوری رقم خواهد خورد که حق به حقدار خواهد رسید.

معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس گفت: به اعتقاد ما فسخ بیرانوند با پرسپولیس غیرقانونی بوده و حتی صدور کارت بازی او در سازمان لیگ هم غیرقانونی بوده و در نتیجه بازی کردنش هم مجاز نبوده است.

منبع: خبر ورزشی

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.