والیبال آمد، کشتی رفت | درباره آخرین وضعیت دو تیم لیگ برتری در استان خراسان رضوی ایست قلبی مدافع اروگوئه‌ای ناسیونال + عکس ارزانی رئیس هیات آمادگی جسمانی و تندرستی خراسان رضوی شد بیرانوند بازیکن غیرمجاز نیست! تاریخ و ساعت بازی استقلال خوزستان و استقلال در لیگ برتر فوتبال ایران | مسئله خانوادگی! استقلال درگیر مشکلات خود ساخته | بمب آبی‌ها در خانه می‌ترکد؟ میزبانی مشهد از لیگ نخبگان آسیا منتفی شد؟ | استقلال در شهر قدس، پرسپولیس در آزادی درویش: چند روز دیگر یک مهاجم جذب می‌کنیم نتیجه و ویدیو خلاصه بازی بارسلونا و رایووایکانو| فلیک همچنان روی دور برد نتیجه و ویدئو خلاصه بازی النصر و الفیحا (۶ شهریور ۱۴۰۳) | اولین دشت ۳ امتیازی النصر با درخشش رونالدو واکنش بادامکی به دخالت عوامل بیرونی در پرونده بیرانوند پخش زنده بازی بارسلونا و رایو وایه کانو (۶ شهریور ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی النصر و الفیحا (۶ شهریور ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پیام مرموز پوگبا درباره لغو محرومیت سنگین قرارداد بلانکوی آرژانتینی ثبت شد نقشه چلسی برای هایجک تونی ستاره فرانسوی بایرن مونیخ در راه الهلال شزنی بازنشسته شد کارت بازی میلاد محمدی صادر شد کامارا - سپاهان، نهایی شد + عکس
سرخط خبرها

درویش: چند روز دیگر یک مهاجم جذب می‌کنیم

  • کد خبر: ۲۴۷۷۷۷
  • ۰۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۰
درویش: چند روز دیگر یک مهاجم جذب می‌کنیم
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس می‌گوید برخی که در گذشته خسارات چند میلیون دلاری به این باشگاه زده‌اند، حالا فریاد می‌زنند و برای پرسپولیس حاشیه ایجاد می‌کنند.

به گزارش شهرآرانیوز، رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره برگزاری مجمع باشگاه پرسپولیس اظهار کرد: اولین مجمع باشگاه پرسپولیس با حضور سهامداران جدید برگزار شد. بانک شهر به عنوان سهامدار عمده سه شرکت را به عنوان سهامدار معرفی کرده و بانک تجارت و بانک ملت هم خود بانک را به عنوان سهامدار معرفی کرده‌اند. این سهامداران حداکثر ۱۵ روز مهلت دارند که نماینده خود را برای هیات مدیره معرفی کنند و این هیات‌مدیره تا ۱۵ روز دیگر انتخاب خواهد شد.

وی درباره حواشی مدیرتی که در فضای مجازی برایش ایجاد شده و مقابل در باشگاه بنری برای برکناری‌اش نصب شده هم گفت: دلال‌هایی که در هر باشگاهی ۵۰ میلیارد درآمد دارند، برنمی‌تابند که با ما وارد معامله نشوند و ما همچنان سر کار باشیم. همین‌ها باعث می‌شود که تحرکاتی انجام شود. برخی که خودشان خسارات زیادی به باشگاه زدند و در آوردن استوکس و بازیکنان اینچنینی و خسارت چند میلیون دلاری سهیم بودند امروز کاسه داغ‌تر از آش هستند و فریاد می‌زنند. این افراد، چون در حضور ما نمی‌توانند به منافع خود برسند عواطف و احساسات هواداران خونگرم ما را مورد تاثیر قرار می‌دهند که کار‌هایی انجام دهند. البته من شرمنده هواداران هستم، چون هرجا مرا می‌بینند به من لطف دارند.

او در بخش دیگری از صحبت‌های خود گفت: اینها برنمی‌تابند که پرسپولیس آرامش داشته باشد. تنها باشگاهی که در ابتدای فصل تمام مطالبات بازیکنانش را پرداخت کرده، پرسپولیس است. این را هم در نظر بگیرید که ما قهرمان شده بودیم و آپشن‌هایی هم به قرارداد‌ها اضافه شده بود. نزدیک ۱۵۰ میلیارد تومان آپشن قهرمانی پرداخت کردیم. برخی، چون بخیل هستند به دنبال ایجاد حاشیه برای ما هستند.

درویش درباره شرایط میزبانی باشگاه پرسپولیس هم گفت: بعد از فیفادی که لیگ نخبگان آسیاست و بعد از آن هم شرایط ورزشگاه تختی بهتر می‌شود و فکر می‌کنم بتوانیم در آنجا میزبانی کنیم.

وی در پایان گفت: در چند روز آینده یک مهاجم هم جذب خواهیم کرد تا از این نظر تیمان را برای لیگ نخبگان آماده کنیم. یک مهاجم خارجی و یک ایرانی به آقای گاریدو معرفی کرده‌ایم و منتظر پاسخ او هستیم.

منبع: ایسنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->