صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

چهار حادثه واژگونی پژو ۲۰۶ در مشهد طی ۲۴ ساعت گذشته

  • کد خبر: ۲۴۷۶۹۴
  • ۰۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۴
معاون عملیات سازمان آتش نشانی مشهد چهار حادثه واژگونی خودرو پژو ۲۰۶ در نقاط مختلف شهر مشهد طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

آتش پاد دوم حسن نجمی در گفتگو با شهرآرانیوز گفت: ساعت ۲۳:۵۰ دوشنبه ۵ شهریور ۱۴۰۳ در پی اعلام مرکز فرماندهی ۱۲۵ مبنی بر واژگونی یک دستگاه خودرو ۲۰۶ در بلوار فکوری (حدفاصل سرافرازان به هاشمیه) بلافاصله تیم امداد و نجات ایستگاه‌های ۲۳ و ۲۶ به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: آتش نشانان پس از حضور در محل محبوسان این حادثه را از خودرو خارج کردند و تحویل عوامل اورژانس دادند.

معاون عملیات سازمان آتش نشانی مشهد در ادامه گفت: ۱۸ دقیقه بامداد امروز سه شنبه ۶ شهریور ۱۴۰۳ نیز در پی اعلام مرکز فرماندهی ۱۲۵ مبنی بر واژگونی یک دستگاه خودرو ۲۰۶ در زیرگذر میدان آزادی بلافاصله تیم امداد و نجات ایستگاه ۳ جهت بررسی حادثه و نجات محبوسان احتمالی به محل حادثه اعزام شد.

نجمی عنوان کرد: آتش نشانان پس از ایمن سازی محل و انجام اقدامات پیشگیرانه در خصوص حوادث بعدی این سانحه با برگشت به ایستگاه پایان ماموریت خود را اعلام کردند.

وی در خصوص سومین حادثه واژگونی گفت: ساعت ۱۵:۳۰ امروز سه شنبه ۶ شهریور ۱۴۰۳ در پی تماس شهروندان با مرکز فرماندهی ۱۲۵ مبنی بر واژگونی یک دستگاه خودرو پژو ۲۰۶ روی پل شهید ناصری بلافاصله آتش نشانان ایستگاه ۴۰ به محل حادثه اعزام شدند.

معاون عملیات سازمان آتش نشانی مشهد اضافه کرد: خانم جوانی که در این حادثه داخل خودرو محبوس شده بود توسط تیم امداد و نجات از خودرو خارج و بعلت جراحات سطحی تحویل عوامل اورژانس حاضر در محل شد.

تصادف و واژگونی خودرو ۲۰۶ در بزرگراه هاشمی رفسنجانی مشهد چهارمین حادثه مشابهی بود که معاون عملیات سازمان آتش نشانی مشهد به آن اشاره و اظهار کرد: ساعت ۱۶ عصر امروز سه شنبه ۶ شهریور ۱۴۰۳ در پی اعلام مرکز فرماندهی ۱۲۵ مبنی بر واژگونی یک دستگاه خودرو پژو ۲۰۶ در بزرگراه هاشمی رفسنجانی بلافاصله تیم امداد و نجات ایستگاه‌های ۷ و ۳۵ به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: دو سرنشین خودرو که در این حادثه محبوس و دچار مصدومیت شدید شده بودند با حضور به موقع تیم امداد و نجات از خودرو خارج تحویل عوامل اورژانس حاضر در محل شدند.

طبق گفته معاون عملیات سازمان آتش نشانی مشهد، تیم امداد و نجات پس از ایمن سازی محل و اقدامات پیشگیرانه به مأموریت خود پایان دادند.

 

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.