چهار حادثه واژگونی خودرو پژو ۲۰۶ در مشهد طی ۲۴ ساعت گذشته تصادف پراید با شتر در شاهرود ۲ کشته برجای گذاشت آتش‌سوزی درختان و خودرو در یکی از مراکز اداری مشهد(۶ شهریور ۱۴۰۳) وام ۳۰ میلیون تومانی و وام ازدواج فرزندان بازنشستگان کشوری واریز شد (۶ شهریور ۱۴۰۳) دکتر علی انتظاری از ریاست دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه علامه طباطبایی برکنار شد ۳۰ دقیقه پیاده‌روی در روز چه سودی برای سلامتی ما دارد؟ فرهاد دانشجو رئیس دانشگاه تربیت مدرس دوباره استعفا داد مجروح شدن ۴ مامور انتظامی در عملیات امحای مزارع ماری‌جوانا در الیگودرز تغییر ریاست دانشگاه‌ها کلید خورد | انتصاب سرپرست دانشگاه کاشان نتایج نهایی کنکور ارشد ۱۴۰۳ اعلام شد تصادف وحشتناک ۲ سواری و ۲ اتوبوس با ۳۶ کشته و مصدوم در کرمانشاه + عکس (۶ شهریور ۱۴۰۳) استفاده از اتوبوس، فرهنگ سفر درون شهری چرا آمار سازمان ملل با واقعیت جمعیت ایران همخوانی ندارد؟ ویدئو | فرود هواپیما در بندرعباس پس از ۲ بار تلاش برای فرود در فرودگاه کیش (۶ شهریور ۱۴۰۳) ابراز نگرانی کارشناسان از روند کاهش تراز آب دریای خزر حفر ۱۸ متر تونل زیرزمینی برای پیدا کردن گنج در یک باغ تالار مشهد + عکس چند نکته ایمنی برای مواکب و مراکز اسکان در دهه آخر صفر جمعیت ایران چقدر است؟ شکارچیان غیرمجاز پارک ملی خجیر دستگیر شدند راهکار نانویی برای درمان نیش کنه تگزاسی
سرخط خبرها

آتش‌سوزی درختان و خودرو در یکی از مراکز اداری مشهد(۶ شهریور ۱۴۰۳)

  • کد خبر: ۲۴۷۶۸۵
  • ۰۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۰
آتش‌سوزی درختان و خودرو در یکی از مراکز اداری مشهد(۶ شهریور ۱۴۰۳)
بر اثر حریق در یک مرکز اداری ۹۰ اصله درخت و یک خودرو پژو دچار آتش سوزی شد.

به گزارش شهرآرانیوز، آتش‌یار وحید باخدا با اعلام این خبر افزود: ساعت ۱۷:۲۰ امروز سه شنبه ۶ شهریور ۱۴۰۳ در پی اعلام مرکز فرماندهی ۱۲۵ مبنی بر حریق تعداد زیادی درخت و یک دستگاه خودرو سواری پژو در یک مجموعه اداری بلافاصله آتش نشانان ایستگاه‌های ۹، ۳۹، ۵۲ و ۴۸ به محل حادثه در ورودی مشهد اعزام شدند.

وی گفت: در این حادثه ۹۰ اصله درخت طعمه حریق شده بود که با اقدام سریع تیم‌های عملیاتی از سرایت آتش به منازل مسکونی مجاور پیشگیری بعمل آمد.



آتش‌سوزی درختان و خودرو در یکی از مراکز اداری مشهد(۶ شهریور ۱۴۰۳)مدیر روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی مشهد با بیان اینکه در این حادثه یک دستگاه خودرو نیز کاملا در آتش سوخت، عنوان کرد: بر اثر دود حاصل از این حادثه یک نفر از شهروندان دچار مشکل تنفسی شده بود که تحویل عوامل اورژانس گردید.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->