صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

مدیرکل فرهنگ‌ و‌ ارشاد اسلامی خراسان‌رضوی با اشاره به اینکه مشهد میزبان رویداد‌های ملی و بین‌المللی متعددی بوده است، گفت: این شهر در آینده‌ای نزدیک، میزبان جشنواره فیلم منطقه‌ای خواهد بود.

به گزارش شهرآرانیوز، محمد حسین‌زاده در نشستی با عنوان میز خدمت که امروز، ۷ شهریور ۱۴۰۳، ویژه اهالی فرهنگ، هنر قرآن و رسانه در مجتمع امام‌رضا(ع) مشهد برگزار شد، اظهار داشت: این نشست با هدف دیدار مستمر با جامعه فرهنگی، هنری، قرآنی و رسانه‌ای استان برگزار شده است. در این جلسه، علاوه بر بنده، تمامی معاونان و مسئولان صندوق هنر نیز حضور دارند تا درخواست‌ها و مسائل هنرمندان به‌صورت مستقیم و فوری پیگیری شود.

میز خدمت؛ فرصتی برای شنیده‌شدن صدای هنرمندان

وی با بیان اینکه یکی از تفاوت‌های این جلسه با جلسات پیشین، حضور کامل و متمرکز مسئولان است تا هنرمندان بتوانند بدون اتلاف وقت، مشکلات و درخواست‌های خود را مطرح کنند و پاسخ بگیرند، افزود: این برنامه فرصتی فراهم کرده است تا هنرمندان استان بتوانند با آرامش و بدون محدودیت زمانی به بیان مشکلات و درخواست‌های خود بپردازند.

وی در بخش دیگر سخنان خود، به دستاورد‌های این اداره اشاره کرد و گفت: یکی از اقدامات شاخصی که رضایت‌مندی بسیاری به همراه داشته، توجه ویژه به شهرستان‌ها و افزایش چشمگیر بودجه‌های اختصاص‌یافته به آن‌ها بوده است. همچنین استان خراسان‌رضوی در کنار برگزاری رویداد‌های استانی، میزبان رویداد‌های ملی و بین‌المللی متعددی مانند رویداد رسانه‌ای «خورشید» و رویداد تئاتر منطقه‌ای بوده و در آینده نیز میزبان جشنواره فیلم منطقه‌ای خواهد بود.

ظرفیت بالای مشهد در میزبانی رویدادهای ملی و بین‌المللی 

حسین‌زاده در پایان، تأکید کرد: مشهد ظرفیت بالایی برای میزبانی از این رویداد‌های ملی و بین‌المللی دارد و تلاش ما این است که با بسترسازی مناسب، این شهر را به مرکز برگزاری رویداد‌های ملی و بین‌المللی در حوزه فرهنگ و هنر تبدیل کنیم.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.