صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

توزیع نسخه مرمت‌شده «نفس عمیق» در شبکه نمایش خانگی

  • کد خبر: ۲۴۷۸۱۲
  • ۰۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۲
به مناسبت روز ملی سینما نسخه مرمت‌شده «نفس عمیق» در شبکه نمایش خانگی منتشر می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز؛ نسخه مرمت‌شده فیلم سینمایی «نفس عمیق» به مناسبت روز ملی سینما در تاریخ ۲۱ شهریور ماه ۱۴۰۳ در شبکه نمایش خانگی به نمایش گذاشته می‌شود. این نسخه با همراهی فیلمخانه ملی مرمت شده است.

فیلم «نفس عمیق»، داستان سه جوان از طبقه‌های اجتماعی مختلف در دهه هفتاد در تهران است که در مسیری از زندگی خود به هم می‌رسند و ماجرا‌هایی تازه را با هم تجربه می‌کنند. داستان در تهران اواخر دهه ۱۳۷۰ می‌گذرد.

این فیلم به نویسندگی و کارگردانی پرویز شهبازی یکی از مهم‌ترین و جریان‌سازترین فیلم‌های چند دهه اخیر سینمای ایران است که سعید امینی، مریم پالیزبان، منصور شهبازی بازیگران آن هستند.

«نفس عمیق» به تهیه‌کننده امیر سمواتی نخستین بار در بیست و یکمین جشنواره فیلم فجر در سال ۱۳۸۱ به نمایش در آمد و تحسین منتقدان را برانگیخت. این فیلم پس از «مسافر جنوب» و «نجوا» سومین فیلم پرویز شهبازی است. «نفس عمیق» نامزد نهایی ایران برای معرفی به آکادمی اسکار بهترین فیلم خارجی سال بود.

سال گذشته نیز پلتفرم فیلم‌نت نسخه مرمت‌شده فیلم سینمایی «کافه ترانزیت» به کارگردانی زنده یاد کامبوزیا پرتوی را به مناسبت روز ملی سینما به طور اختصاصی عرضه کرد.

منبع: ایرنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.