کوسه جان بازیگر «دزدان دریایی کارائیب» را گرفت «کودک شو» ویژه عید غدیر روی آنتن می‌رود + زمان پخش «منوچهر والی زاده» مجری مناظره انتخاباتی رادیو ورزش شد محمد معتمدی «از ایران نگذشتیم» را خواند + ویدئو «تامینا» جایزه بهترین فیلمنامه فالواترای ایتالیا را کسب کرد کنسرت رایگان محسن ابراهیم‌زاده در منطقه فرهنگی‌گردشگری عباس‌آباد معرفی کاندیدا‌های هیئت‌مدیره انجمن هنر‌های خراسان‌رضوی + اسامی «ترانه راهزنان» از شبکه چهار پخش می‌شود راه‌یابی «آخرین شیهه...» به جشنواره RIFFA کانادا سریال «فراری» روی آنتن شبکه یک + زمان پخش «زخم کاری» به فصل چهارم رسید + جزئیات مریم و رامین «در پناه تو» بعد از ۴۰ سال + عکس جلسه نقد کتاب «گنجشک در اتاق ریکاوری» برگزار شد | کنسرو شدن کلمات و رنده شدن دیالوگ‌ها در شعر فراسپید جکی چان با یک «یک اسطوره» در راه سینما ویژه‌برنامه‌های تلویزیون به مناسبت عید غدیر + زمان پخش دوقلو‌های جایگزین سارا و نیکا در پایتخت ۷ مشخص شدند؟ + عکس صفحه نخست روزنامه‌های کشور - دوشنبه ۴ تیر ۱۴۰۳ گذری بر ظرفیت نمایش‌های سنتی و آیینی در نقد اجتماعی
سرخط خبرها

گریه های تلخ حامد آهنگی و ژوله وسط برنامه‌ی شب‌ آهنگی + فیلم

  • کد خبر: ۲۲۰۶۷۶
  • ۱۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۸
گریه های تلخ حامد آهنگی و ژوله وسط برنامه‌ی شب‌ آهنگی + فیلم
امیر مهدی ژوله، بازیگر و فیلم نامه نویس ایرانی، در قسمت یازدهم مهمان برنامه شب آهنگی شد.

به گزارش شهرآرانیوز، در فصل ۳ قسمت ۱۱ برنامه‌ی شب آهنگی، امیرمهدی ژوله مهمان این برنامه شد. در قسمتی از این برنامه حامد آهنگی سکانسی به نویسندگی امیرمهدی ژوله، از مجموعه شوخی کردم را پخش کرد.

در این سکانس پدر و پسری را در سال‌های آینده مشاهده می‌کنیم که عکس‌های داخل آلبوم را باهم می‌بینند و در مکالماتشان نشان می‌دهند که چگونه خوشی‌های هرچند کوچک به خاطره تبدیل شده است.

درادامه‌ی برنامه، حامد آهنگی و امیرمهدی ژوله، سکانسی مشابه و پر اغراق‌تر را اجرا می‌کنند. این سکانس، مکالمه‌ای بین نوه و پدر بزرگ است. درصحنه‌ای پر اغراق از این مکالمه، نوه از باز بودن دهان مادربزرگ در عکس تعجب می‌کند و با تعجب می‌پرسد: «مامان بزرگ چرا اینجا دهنش بازه؟» و درادامه پدربزرگ به نوه می‌گوید مادربزرگ دارد نفس عمیق می‌کشد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->