صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

دو مجموعه تلویزیونی «رانت‌خوار کوچک» و «زن بابا» با بازی زنده یاد «سیروس گرجستانی» در جدول پخش قرار گرفت.

به گزارش شهرآرانیوز؛ از پنجشنبه ۱۵ شهریور شبکه آی‌فیلم فارسی، دو مجموعه طنز «رانت‌خوار کوچک» و «زن بابا» را پخش می‌کند.

مجموعه تلویزیونی «رانت‌خوار کوچک» به کارگردانی حسین سهیلی زاده، ساعت ۱۹ پخش و روز بعد ساعات ۳ بامداد و ۱۱ بازپخش می‌شود.

در خلاصه داستان این مجموعه آمده است: بعد از استعفای هیات مدیره تعاونی مسکن و تعیین تکلیف نشدن واگذاری ده قطعه زمین بعد از ۱۰ سال ریاست اداره به معاون جدید خود برای تقسیم ۱۰ قطعه زمین بین کارمندان اختیار تام می‌دهد. اشترخانی که از طرف علمشیر صاحبخانه که از قضا پدر اسفندیار دامادش هم است، تحت فشار برای تخلیه خانه و تعیین روز عروسی قرار گرفته‌است تلاش خود را بیشتر می‌کند تا بلکه نظر معاونت جدید رو برای گرفتن یک قطعه زمین جلب کند؛ البته این کار و تلاش‌های که می‌کند باعث دردسرهای فراوانی هم برای خودش و اطرافیان می‌شود.

زنده یادان سیروس گرجستانی و آتیلا پسیانی، محمدرضا هدایتی، فرهاد بشارتی، رضا فیاضی، رضا بنفشه خواه، سحر ولدبیگی و سیما تیرانداز از جمله بازیگران این مجموعه تلویزیونی هستند.

همچنین مجموعه «زن بابا» به کارگردانی سعید آقاخانی، ساعت ۲۱ پخش و ساعات ۵ و ۱۳ روز بعد تکرار می‌شود.در خلاصه داستان آمده است: ماجرای پیرمردی به نام عزیز آقا (زنده یاد سیروس گرجستانی) است که بعد از مرگ همسرش با پسر کوچکش بهبود به تنهایی زندگی می‌کند.

پسر او (علی صادقی) تصمیم دارد تا با دختر دایی‌اش ازدواج کند ولی اختلافات خانوادگی مانع این کار می‌شود و کمک کردن به پدرش باعث خسته شدن بهبود می‌شود و برای تقسیم اموال پدر خود با سایراعضای خانواده به مشکل بر می‌خورند.

زنده‌یاد سیروس گرجستانی، محمد کاسبی، علی صادقی، شقایق دهقان، رامین ناصر نصیر، حدیث میرامینی، زنده یاد محمود بهرامی و شهین تسلیمی از جمله بازیگران این مجموعه تلویزیونی هستند.

منبع: ایرنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.