صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

دستگیری شرور مسلح در جنوب تهران(۷ شهریور ۱۴۰۳)

  • کد خبر: ۲۴۷۹۱۹
  • ۰۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۱
فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری عامل تیراندازی در دولت آباد شهر ری خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، سرهنگ محمدقاسم طرهانی در این‌باره گفـت: به دنبال اعلام خبری به مرکز فوریت‌های پلیسی۱۱۰ مبنی بر تیراندازی در یکی از خیابان‌های دولت آباد شهرری، بلافاصله ماموران عملیات کلانتری ۱۶۷ این فرماندهی به محل مورد نظر اعزام شده و رسیدگی به موضوع را به صورت ویژه در دستورکارخود قرار دادند.

وی با اشاره به حضور ماموران در محل حادثه گفت: با حضور ماموران پلیس در محل مشخص شد متهم با استفاده از سلاح گرم اقدام به تیراندازی به سمت شهروندان کرده و باعث ایجاد رعب و وحشت در میان ساکنان و مردم حاضر در محل شده و پس از آن به سرعت از محل متواری شده است.

طرهانی با بیان اینکه ماموران عملیات کلانتری دولت آباد با انجام اقدامات فنی و تحقیقات تخصصی، هویت متهم را مورد شناسایی قرار دادند، گفت: در ادامه ماموران ضمن هماهنگی با مقام قضائی این فرد را در مخفیگاهش دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند. همچنین ماموران در جریان بازرسی از محل دستگیری این فرد یک قبضه سلاح جنگی کمری را نیز کشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با اشاره به انجام بازجویی از متهم دستگیر شده، گفت: متهم در جریان بازجویی‌های انجام شده به بزه ارتکابی اعتراف کرد و انگیزه خود را اختلافات قبلی اعلام کرد. در این خصوص برای متهم پرونده‌ای تشکیل شد و او به همراه پرونده متشکله و برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد. تحقیقات تکمیلی در خصوص این پرونده نیز همچنان درحال انجام است.

منبع: ایسنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.