پنج مصدوم در حادثه تصادف ۲ خودروی سواری در جاده کلات به مشهد (۴ شهریور ۱۴۰۳) جزییات آتش‌سوزی یک واحد صنفی در محله طلاب مشهد+تصویر(۴ شهریور ۱۴۰۳) انتصاب دو بانوی دیگر در سازمان محیط‌زیست کشور دستگیری ۳۱ شرور در مشهد مرگ ۲ نوجوان نیشابوری در استخر ذخیره آب کشاورزی در روستای گرینه دستور وزیر آموزش و پرورش برای تشکیل کارگروهی جهت بررسی اعتراضات داوطلبان آزمون استخدامی جاده کندوان و آزادراه تهران - شمال یکطرفه شد (۴ شهریور ۱۴۰۳) آتش سوزی اتوبوس درون شهری در بولوار ساجدی مشهد + عکس و فیلم (۴ شهریور ۱۴۰۳) کشف ۳۶ فقره زورگیری و قاپ زنی تلفن همراه در مشهد جنین‌هایی که زائر اربعین شدند انسولین ایرانی جای خود را در بازار مصرف باز می‌کند روغن کانولا یا آفتابگردان؟ کدامیک بهتر است مصرف کنیم؟ کمبود معلم از طریق نیرو‌های حق‌التدریس و بازنشسته جبران می‌شود از خواص کره بادام‌زمینی برای سلامتی غافل نشوید ادامه پویش «نذر خون حسینی» تا پایان ماه صفر پرداخت حقوق بازنشستگان و پول گندم‌کاران در اولویت کار دولت است خبر جدید برای بازنشستگان تامین‌اجتماعی | احکام متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تامین‌اجتماعی صادر می‌شود (۴ شهریور ۱۴۰۳) کاهش دمای محسوس در روز‌های پایانی هفته در مشهد و خراسان‌رضوی (یکشنبه، ۴ شهریور ۱۴۰۳) افزایش شدت وزش باد توام با گرد و خاک در جنوب خراسان رضوی (۴ شهریور ۱۴۰۳) کانون فعالیت حشره «سنک» مشخص شد ماجرای بخشش قاتل یک نوعروس در بین‌الحرمین حق اولاد و عائله‌مندی بازنشستگان خویش‌فرما پرداخت شد (۴ شهریور ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

دستگیری ۳۱ شرور در مشهد

  • کد خبر: ۲۴۷۲۰۵
  • ۰۴ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۱
دستگیری ۳۱ شرور در مشهد
جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی از دستگیری ۳۱ نفر از افراد برهم زننده نظم و امنیت در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در مشهد خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، سردار احمد نگهبان با اعلام این خبر افزود: در آستانه اربعین حسینی (ع) و در راستای آرامش و امنیت شهروندان به ویژه زائران بارگاه ملکوتی ثامن الحجج (ع) طرح دستگیری اراذل و اوباش با بهره گیری از تمامی ظرفیت‌ها به مدت پنج روز اجرا شد.

وی اضافه کرد: این طرح با محوریت پلیس امنیت عمومی و با تشکیل تیم‌های واکنش سریع و پشتیبانی تمام کلانتری‌های سطح شهر مشهد عملیاتی شد.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: در این طرح برهم زنندگان نظم عمومی و افراد تحت تعقیب مراجع قضایی دستگیر شدند.

نگهبان افزود: در این طرح ۱۹ قبضه سلاح گرم و غیرمجاز، چهار قبضه شمشیر و ٣٣ قبضه چاقو و قمه از مخفیگاه افراد شرور کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی گفت: این افراد جرایمی از جمله شرارت، تخریب اموال عمومی، ایجاد مزاحمت، استفاده از سلاح و شرکت در نزاع‌های دسته جمعی در سوابق کیفری خود دارند.

نگهبان افزود: متهمان به مراجع قضایی معرفی شدند و تحرکات و فعالیت‌های اراذل و اوباش و افراد هنجارشکن در رصد اطلاعاتی پلیس است.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->