صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: سارقی با تهدید اسلحه کمری ۵۱۰ میلیون ریال را از یک شعبه بانک سپه در مشهد سرقت کرد که عملیات ویژه برای دستگیری سارق آغاز شده است.

به گزارش شهرآرانیوز، سرتیپ دوم احمد نگهبان اظهارداشت: ساعت ۱۲:۲۵ دقیقه ظهر امروز جوانی که سر و صورت خود را پوشانده بود، وارد شعبه بانک سپه در خیابان مطهری مشهد شد.

وی افزود: این فرد ۵۱۰ میلیون ریال سرقت کرد و با موتور سیکلت از صحنه گریخت.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی استان بلافاصله وارد عمل شدند و تحقیقات گسترده با توجه به سرنخ‌های موجود برای شناسایی و دستگیری عامل این سرقت ادامه دارد.

سرتیپ دوم نگهبان ادامه داد: با توجه به بررسی‌های پلیس معلوم شده است که سارق حداقل ۱۰ بار پیش از این به بانک مراجعه کرده بوده است. کل زمان سرقت حدود ۴ دقیقه بوده است.  

وی افزود: با توجه به اینکه سیستم امنیتی بانک ناقص بوده است و نیروی حفاظتی نیز در بانک حضور نداشته است، سارق اقدام به سرقت می‌کند و با هوشیاری کارمند بانک، مبالغ ریز وارد کیف سارق می‌شود.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت تصریح کرد: وسیله‌ای که سارق حین سرقت در دست داشته است سلاح نبوده و شبه سلاح بوده است.  

سرتیپ دوم نگهبان ادامه داد: تحقیقات پلیس همچنان ادامه دارد، تحقیقات اولیه نشان می‌دهد که سرقت توسط تیم ۲ نفره انجام شده است.  

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.