مصدومیت ۱۳ نفر براثر دعوای بعد از تصادف در یزد (۱۷ شهریور ۱۴۰۳) چند همت برای حل مشکل دارو لازم است؟ چالش افزایش آمار آلزایمر در ایران اصلاح پرداخت اضافه‌کار اجباری پرستاران ظرف چند روز آینده (۱۷ شهریور ۱۴۰۳) مصدومیت شدید دو نفر بر اثر تصادف در کمربند سبز مشهد (۱۷ شهریور ۱۴۰۳) مصدومیت ۵ جوان در حادثه برخورد پژو پارس با درخت در بولوار شاهنامه مشهد چه زمانی باید واکسن هاری بزنیم؟ انجام نخستین عمل پیوند قلب مصنوعی شرق کشور در بیمارستان امام‌رضا(ع) مشهد+ فیلم آواره‌شدن یک‌میلیون نفر در چین به دنبال طوفان شدید دستگیری ۶۶۷ متهم‌به‌سرقت و خرده‌فروش موادمخدر در مشهد جزئیات تازه از قتل دختر رزمی‌کار در باشگاه غیرمجاز در مشهد + عکس مصدومیت ۶ نفر در واژگونی پژو در محور سبزوار به نیشابور (۱۷ شهریور ۱۴۰۳) ترافیک پرحجم در بزرگراه آزادی، میدان استقلال و تمامی مسیرهای منتهی به حرم امام‌رضا(ع) (۱۷ شهریور ۱۴۰۳) جزئیات جدید از قتل یاسمین رحمتی، استاد موسیقی دانشگاه تهران و نامزدش نقش زینک در بدن چیست؟ | علائم کمبود زینک در بدن را بشناسید اعما‌‌ل‌قانون ۱۴۵۴ خودروی حادثه‌ساز در مشهد | طی ۲۴ ساعت گذشته، ۷۰ نفر مصدوم شدند (۱۷شهریور ۱۴۰۳) راهکاری جدید برای پیشگیری از نابینایی در افراد بالای ۵۰ سال کشف شد فاصله­ بین ازدواج تا تولد اولین فرزند زوجین در کشور اعلام شد رؤسای سیا و ام‌آی‌سیکس خواستار آتش‌بس در غزه شدند آنژیوگرافی روش تشخیصی برای شناسایی گرفتگی عروق قلبی است یک فعال کارگری: خواستار پرداخت مبلغ متناسب‎‌سازی به حساب بازنشستگان تأمین اجتماعی هستیم | قانون متناسب‌سازی حقوق برای همه بازنشستگان است اهدای عضو بیمار مرگ مغزی در مشهد به چهار بیمار زندگی دوباره بخشید (۱۷ شهریور ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

جزئیات تازه از قتل دختر رزمی‌کار در باشگاه غیرمجاز در مشهد + عکس

  • کد خبر: ۲۴۹۵۰۸
  • ۱۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۱
جزئیات تازه از قتل دختر رزمی‌کار در باشگاه غیرمجاز در مشهد + عکس
متهم این پرونده گفت: مدتی قبل در فضای اینستاگرام، با دختری رزمی‌کار آشنا شدم و هیچ‌گاه فکر نمی‌کردم که روزی در چنین مخمصه‌ای بیفتم که با اتهام «قتل عمدی» روبه‌رو شوم.

به گزارش شهرآرانیوز، پسر جوان که بعد از بازسازی صحنه «مرگ در قفس توری» در کنج باشگاه هنر‌های رزمی نشسته بود و مدام می‌پرسید «حالا چه می‌شود؟» به سؤالاتی درباره سرگذشت خود و چگونگی آشنایی‌اش با دختر رزمی‌کار پاسخ داد.

جزئیات تازه از قتل دختر رزمی کار در باشگاه غیرمجاز در مشهد + عکس

*نامت چیست؟

شهروز-ی

*چند سال داری؟

متولد ۱۳۸۰ هستم.

*شغل پدرت چیست؟

پدرم مهندس عمران است.

*تا چه مقطعی تحصیل کرده ای؟

ترم آخر رشته شهرسازی در دانشگاه آزاد مشهد هستم.

*در چه رشته ورزشی فعالیت می‌کنی؟

الان در رشته کیک بوکسینگ فعالیت می‌کنم، اما از دوران کودکی در رشته‌های تکواندو، کاراته، دفاع شخصی و بوکس هم کار می‌کردم.

*یعنی فقط به رشته‌های رزمی علاقه داشتی؟

نه! در فوتسال هم مهارت داشتم به طوری که در چند تیم فوتسال عضو بودم.

*پدرت وضعیت مالی خوبی دارد؟

نه! در حد معمولی است ولی پدرم به خاطر کهولت سن نمی‌تواند کار کند.

*خواهر و برادر هم داری؟

یک خواهر و یک برادر دارم.

*پس دوران کودکی و نوجوانی را فقط با ورزش گذراندی؟

نه! من از ۱۳ سالگی خودم کار می‌کردم تا هزینه‌های تحصیلم را بپردازم. از جوشکاری و اغذیه فروشی گرفته تا کار در زمین‌های کشاورزی زعفران و خربزه را تجربه کرده ام.

*اهل مشهدی؟

متولد مشهد هستم، اما در تایباد بزرگ شدم، چون شغل پدرم ایجاب می‌کرد که در شهر‌های مختلف زندگی کنیم.

*به رشته شهرسازی علاقه داشتی؟

سال ۹۸ وقتی در آزمون سراسری شرکت کردم با رتبه ۱۰ هزار در دانشگاه گرگان پذیرفته شدم، اما به خاطر هزینه‌های رفت وآمد نتوانستم به یک استان دیگر بروم. در همین حال پدرم پروژه‌ای را در مشهد اداره می‌کرد و از من خواست به مشهد بیایم و در رشته شهرسازی دانشگاه آزاد ادامه تحصیل بدهم چراکه در آن شرایط می‌توانست بخشی از هزینه‌های تحصیلی مرا بپردازد. من هم به ناچار به دانشگاه آزاد رفتم.

*پس مشکل مالی نداشتی؟

چرا من فقط در زندگی با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می‌کردم. وقتی ترم دوم دانشگاه شروع شد، کرونا هم شیوع پیدا کرد و پدرم نیز از کارش اخراج شد به همین خاطر من ۳ ترم مرخصی اجباری گرفتم تا در بازار کار کنم.

*در مشهد خانه مجردی داشتی یا در خوابگاه بودی؟

ابتدا درخوابگاه دانشجویی بودم ولی بعد از کرونا زمانی که برای ادامه تحصیل به مشهد بازگشتم در مغازه‌های مختلف کار می‌کردم وحتی نظافت منزل انجام می‌دادم تا این که یک منزل نقلی ۲۲ متری اجاره کردم که حتی حمام نداشت، چون پدرم بیکار بود و نمی‌توانست به من کمک کند، اما من تلاش می‌کردم تا مخارج خودم را تامین کنم.

*چه شد که به باشگاه هنر‌های رزمی آمدی؟

به خاطر سابقه ورزشی که داشتم به دنبال مربیگری در رشته‌های رزمی بودم تا بتوانم انسان موفقی باشم! این بود که وقتی به باشگاه چهارراه میلاد آمدم مالک باشگاه قول داد در مدت کوتاهی مدرک مربیگری برایم بگیرد.

*ولی در این باشگاه هیچ پسری حضور نداشت همه هنرجویان خانم بودند؟

نمی‌دانم! آن‌ها قبل از من چگونه وبا چه کسی تمرین می‌کردند! ولی مالک باشگاه ایراد‌های ما را می‌گرفت.

*با «سارا» (مرحوم) چگونه آشنا شدی؟

با او در فضای اینستاگرام آشنا شدم. او تصویر پروفایل مرا دیده و به من علاقه‌مند شده بود. بعد از ارسال چند پیام در فضای مجازی، با هم قرار ملاقات گذاشتیم و چندبار بیرون رفتیم. بعد هم او از من خواست تا در باشگاه تمرین کند! من هم با او در رشته کیک بوکسینگ تمرین می‌کردم تا این که ۱۰ روز قبل از این حادثه تلخ، او را به مادرم معرفی کردم ولی متاسفانه در حین تمرین چنین حادثه‌ای رخ داد وگرنه من قصد کشتن او را نداشتم!

*تصاویر و فیلم‌هایی از تمرین رزمی شما وآن دختر ۲۲ ساله در فضای مجازی وجود دارد که پوشش مناسبی ندارید؟

در باشگاه کمتر از کلاه و دیگر لوازم ایمنی استفاده می‌کردیم. آن تصاویر تمرینی را هم «سارا» خودش در فضای مجازی منتشر می‌کرد.

*به دختر دیگری هم علاقه داشتی؟

به یکی از بستگانم علاقه‌مند بودم، چون از همان دوران نوجوانی او را دوست داشتم. به مادرم هم گفته بودم ولی پسر پولداری که معلم بود به خواستگاری اش آمد و به خاطر پول ازدواج کرد. حدود یک سال قبل زمانی که از همسرش طلاق گرفت من دوباره امیدوار شدم که با او ازدواج کنم ولی بازهم با جوان پولدار دیگری ازدواج کرد و من خیلی سرخورده شدم.

*پشیمانی؟

خیلی! کاش در هر کاری مسیر درست زندگی را در پیش می‌گرفتم و با همه این سختی‌ها و رنج‌ها نباید برای رسیدن به آرزوهایم به هر کاری دست می‌زدم! حالا هم از مرگ آن دختر بسیار ناراحتم و نمی‌دانم فرجام این اشتباه به کجا می‌رسد!

منبع: خراسان

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->