صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

رئیس سازمان بسیج ادارات و کارمندان کشور گفت: در هفته دولت و در رزمایش جهادی تخصصی بسیج ادارات، هزار و ۷۴۹ گروه جهادی در مناطق محروم به مردم خدمت‌رسانی می‌کنند.

به گزارش شهرآرانیوز، سرهنگ پاسدار حسن صنعتکاران، رئیس سازمان بسیج ادارات و کارمندان کشور، در نشست خبری با نمایندگان رسانه‌های خراسان رضوی که در حاشیه برگزاری همایش روز قشر بسیج کارمندی صورت گرفت، با اشاره به سابقه شکل‌گیری بسیج ادارات و کارمندان در دوران دفاع مقدس و نقش‌آفرینی آن در عرصه دفاع از کشور، به مأموریت‌های بسیج ادارات و کارمندان اشاره کرد و گفت: در این مجموعه کمک می‌کنیم سیاست‌های کلی نظام در مجموعه ادارات محقق شود.

وی زمینه‌سازی برای تشکیل ادارات اسلامی در راستای برقراری دولت اسلامی را مأموریت مهم این سازمان عنوان کرد و افزود: در همین راستا، مبارزه با فساد اداری و حفظ سلامت اداری نیز در دستور کار قرار داشته است. ضمن این‌که در همین راستا، اقداماتی نظیر کادرسازی، مأموریت‌های تخصصی و پاسخ به نیاز‌های مردم در محل، همچنین برخی مأموریت‌های دفاعی و امنیتی برای حفاظت از اماکن دولتی و نیز فعالیت‌های متعدد در حوزه فرهنگی _ از جمله برگزاری مناسبت‌ها، موضوع عفاف و حجاب و ... _ صورت پذیرفته است.

صنعتکاران در ادامه به برخی از اقدامات سازمان بسیج ادارات در سال جاری اشاره کرد و گفت: در قالب طرح شهید رجایی، تلاش شد تا برای خرید لوازم ضروری منزل برای محرومان اقداماتی صورت بگیرد که آغاز آن با همراهی کمیته امداد امام خمینی (ره) در سیستان و بلوچستان رقم خورد و ۸۵۰ دستگاه یخچال توزیع شد.

وی افزود: همچنین در هفته دولت نیز شاهد فعالیت‌های گروه‌های جهادی بسیج کارمندان بوده‌ایم که در رزمایش جهادی تخصصی بسیج ادارات، هزار و ۷۴۹ گروه جهادی در مناطق محروم به مردم خدمت‌رسانی می‌کنند. همچنین در رزمایش نذر خون نیز مشارکت خوبی از سوی جامعه بسیج کارمندان صورت گرفت.

رئیس سازمان بسیج ادارات کشور خاطرنشان کرد: در حوزه اندیشه‌ورزی نیز نظام مسائل حاکم بر حوزه اداری احصا می‌شود و با بهره‌گیری از شبکه نخبگانی، راه‌حل‌های متناسب با آن به شیوه‌های مختلف ارائه می‌شود.

حضور جامعه بسیج ادارات در مراسم راهپیمایی اربعین و نیز جاماندگان اربعین در سراسر کشور، برپایی موکب‌های پذیرایی از زائران در ایران و عراق، فراخوان‌های مأموریت‌های گردان‌های بیت‌المقدس، برگزاری مجامع مربیان تربیتی بسیج، تجلیل از خانواده شهدا و ایثارگران کارمند و کارمندان بسیجی، برگزاری نشست‌های تبیینی در راستای جهاد تبیین و تشریح خدمات دولت، از دیگر اقداماتی بود که رئیس سازمان بسیج ادارات کشور در گزارش عملکرد سازمان بسیج ادارات به آن اشاره کرد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.