آماده باش ۴۹ هزار خادم در حرم مطهر رضوی جزئیات خدمت‌رسانی جهادگران بسیج سازندگی خراسان رضوی در دهه پایانی ماه صفر (۱۰ شهریور ۱۴۰۳) گزارشی از موکب‌های خدمت‌گزار مبادی ورودی مشهد | جایی برای خدمت و معنویت در مسیر زائران پیاده + ویدئو راه اندازی ۱۲ جایگاه عرضه ارزاق و ۶ نانوایی سیار اطراف حرم مطهر رضوی+ آدرس تولیت آستان قدس رضوی: خدمت به زائران راه تقرب به حضرت رضا(ع) است برگزاری نمایشگاه کتاب با تخفیف ۵۰ درصدی در حرم مطهر رضوی ویژه دهه آخر صفر توزیع ۵ میلیون غذای گرم بین زائران پیاده رضوی (۱۰ شهریور ۱۴۰۳)+ویدئو اکران ۳۰ هزار مترمربع تبلیغات محیطی به مناسبت دهه آخر صفر در مشهد خدمت‌رسانی بیش از ۴۰۰ مسجد مشهد به زائران دهه آخر صفر ۱۴۰۳ آخرین آمار از حضور زائران پیاده در مشهد (۱۰ شهریور ۱۴۰۳) | حضور بیش‌از ۱۴ هزار زائر پیاده سازمان‌دهی زائران دهه پایانی صفر نیازمند عزم همگانی است میزبانی حرم مطهر رضوی از زائران آسیای مرکزی در دهه آخر صفر ۱۴۰۳ طرحی از عشق و خون و آزادی | درباره شهید محمد طرحچی، بنیان گذار مشهدی ستاد مهندسی جنگ پایه‌گذار زیارت پیاده سیری در سیره امام حسن مجتبی (ع)؛ امام صبور و مدبر پیامبر (ص) چگونه حکومت اسلامی را بنیان نهادند؟ توزیع حدود ۱۵۰ تن اقلام اساسی میان موکب‌های دهه آخر صفر ۱۴۰۳ مراسم اختتامیه دومین سوگواره «نوای ارادت» در مشهد برگزار شد+ویدئو دولت اسلامی، دولت مقتدر در برابر دشمنان و بدخواهان است
سرخط خبرها

همسر شهید رجایی مستأجر است

  • کد خبر: ۲۴۸۴۵۱
  • ۱۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۷
همسر شهید رجایی مستأجر است
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: می‌خواستیم از همسر شهید رجایی اجازه بگیریم که برای قدردانی برویم خدمتشان. اما ایشان فرمودند: «چون خانه ما استیجاری است، رعایت مالک ساختمان را می‌کنیم و رفت‌ و آمدها را محدود نگه می‌داریم.»

به گزارش شهرآرانیوز، نشست صمیمی سعید اوحدی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با فرزندان شهدای دولت روز شنبه دهم شهریورماه در ساختمان بنیاد شهید برگزار شد.

حجت‌الاسلام سیدرمضان موسوی مقدم نماینده مقام معظم رهبری در بنیاد شهید، محمد کلانتری فرزند شهید موسی کلانتری، محمدمهدی تندگویان فرزند شهید محمدجواد تندگویان، ناصر و مهدی نامجو فرزندان شهید موسی نامجو، شهاب‌الدین حدادعادل فرزند مجید حدادعادل و میثم باهنر فرزند شهید محمدجواد باهنر از جمله حاضران این جلسه بودند.

در ابتدای این جلسه فرزندان شهدای دولت به بیان بخشی از مشکلات خانواده شهدا پرداختند. سپس اوحدی گفت: شهدای خدمت همه چیزشان را برای اعتلای انقلاب و رسیدن به آرمان‌های امام (ره) در طبق اخلاص گذاشتند.

رئیس بنیاد شهید سپس تعریف کرد: با پوران رجایی، همسر شهید رجایی که صحبت می‌کردیم، متوجه شدم که در یک خانه استیجاری زندگی می‌کند. می‌خواستم از ایشان کسب اجازه کنم که بروم خدمتشان که فرمودند، چون خانه ما استیجاری است، رعایت مالک ساختمان را می‌کنیم. ایشان تا این میزان رعایت اخلاق را داشتند.

او توضیح داد: ایشان خونه شهید رجایی را در اختیار مجموعه‌هایی مثل بنیاد شهید قرار داده‌اند و درباره آن می‌گویند: خیلی از جوانان وقتی می‌آیند خانه را می‌بینند، برایشان سخت است باور کنند رئیس جمهور کشور در همچین خانه‌ای زندگی می‌کرد.

رئیس بنیاد شهید تأکید کرد که فرزندان شهدایی که در جلسه حضور دارند، هیچ احتیاجی به این جلسه نداشته و تنها نیاز بنیاد به این افراد است که باعث شده آنها آن جا باشند.

اوحدی اظهار کرد: انسان از زمانی که به بلوغ فکری می‌رسد تا وقتی که عمرش به دنیا است، در معرض انتخاب قرار می‌گیرد. فلسفه رشد و کمال انسان در همین انتخاب‌ها نهفته است. اگر بر نشست با خانواده‌های شهدا، جانبازان، ازادگان و ... تأکید و اصرار داریم، برای استفاده از مطالبی است که به آن اشاره می‌کنند و باعث می‌شود به راهکار‌های جدیدی برسیم.

معاون رئیس جمهور بیان کرد: اعتقاد داریم جامعه ایثارگری مثل یک پل با استحکام و قوی برای عبور و رسیدن به آرمان‌های امام (ره) و پشتوانه قلبی ما هستند.

او اضافه کرد: مسائل ما در بنیاد شهید و امور ایثارگران مسائلی بسیار متنوع است. امروز موضوع بهداشت و درمان و سلامت جامعه ایثارگری جزو اولویت‌ها است. پدر و مادر‌های شهدا شرایط سلامتی خوبی ندارند. درباره جانبازان هم هر چه زمان می‌گذرد درد‌ها و مشکلات بیشتر خود را نشان می‌دهند. آزادگان هم با گذر زمان آثار وضعی و مشکلات دوران اسارتشان بیشتر خود را نشان می‌دهد.

اوحدی تأکید کرد: در حوزه بهداشت و درمان کار‌های بسیار پیچیده و دقیقی باید اتفاق بیفتد. در این حوزه دغدغه زیادی داریم، در حوزه مسکن و اشتغال هم همین طور.

منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->