صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

پرسپولیس در هفته سوم لیگ برتر فوتبال در قزوین به مصاف فولاد خوزستان خواهد رفت.

به گزارش شهرآرانیوز، تیم‌های پرسپولیس و فولاد خوزستان در چارچوب هفته سوم لیگ برتر فوتبال در قزوین به مصاف یکدیگر می‌روند.

یحیی که فصل گذشته در همین شرایط هدایت سرخ‌پوشان پایتخت را برعهده داشت، اما با وجود قرار گرفتن در مقابل پرسپولیس نتوانست به آزادی بازگردد و قرار است در قزوین مهمان پرسپولیسی‌ها باشد.

گاریدو که در ۲ بازی نخست خود در فصل جدید نتوانسته نمایش موفقی از پرسپولیس مدعی ارائه دهد، حالا در سومین دیدار خود به مصاف تیمی می‌رود که شاکله اصلی پرسپولیس را ساخته و از ترکیب تیمش به خوبی آشنایی دارد.

سرمربی اسپانیایی پرسپولیس در این دیدار امید عالیشاه را به دلیل مصدومیت و سروش رفیعی را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد.

گاریدو از این دیدار می‌تواند از خرید جدید خود، میلاد محمدی در سمت چپ خط دفاعی‌اش رونمایی کند. همچنین احتمالا گاریدو که از عملکرد عیسی آل کثیر رضایت بالایی نداشته، قصد دارد پرسپولیس را باز هم همانند بازی با تراکتور با یک مهاجم نوک روانه میدان کند، اما در این دیدار علی علیپور را به جای آل کثیر در ترکیب ابتدایی خود قرار دهد.

همچنین غیبت سروش رفیعی این فرصت را برای خدا‌بنده‌لو فراهم کرده تا خودی نشان دهد و جای خود را به آرامی در ترکیب سرخ‌پوشان پیدا کند.

به این ترتیب پیش‌بینی می‌شود الکسیس گندوز، حسین کنعانی‌زادگان، العملود، میلاد محمدی، گولسیانی، ریگی، خدابنده‌لو، سعید صادقی، احمدزاده، اورونوف و علیپور ۱۱ مرد احتمالی پرسپولیس در ترکیب ابتدایی بازی باشند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.