دومین پیروزی تکواندوکار کشورمان در پارالمیک ۲۰۲۴ پاریس | رحیمی به نیمه نهایی رسید شکست عبدالله‌پور مقابل نماینده پرو گلر پرسپولیس به تیم ملی دعوت شد + عکس اختلال در سامانه بلیت فروشی استقلال خوزستان و استقلال تهران + عکس شکست والیبالیست‌های زیر ۱۷ سال ایران مقابل ایتالیا خواسته نکونام اجابت شد | مسابقه استقلال خوزستان و استقلال تهران با تماشاگر شد شروع مقتدرانه کریمی در پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس غلامی غایب بزرگ تراکتور مقابل هوادار اخراج پیرلو از سمپدوریا ادامه وضعیت مبهم لیموچی در سپاهان نیمار از لیست الهلال خارج شد نکونام سازمان لیگ را تهدید کرد | بدون تماشاگر به زمین نمی‌رویم گاریدو قصد نیمکت نشین کردن امیری را ندارد پرسپولیس در قزوین تهاجمی می‌شود دوری یکساله حسن یزدانی از تشک کشتی تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و فولاد در لیگ برتر فوتبال ایران | دوئل یحیی و گاریدو در قزوین! نحوه خرید بلیت بازی استقلال و استقلال خوزستان + لینک و قیمت ترکیب احتمالی استقلال برابر استقلال خوزستان در هفته سوم لیگ برتر | خارجی‌ها اضافه می‌شوند
سرخط خبرها

گلر پرسپولیس به تیم ملی دعوت شد + عکس

  • کد خبر: ۲۴۸۰۸۳
  • ۰۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۰
گلر پرسپولیس به تیم ملی دعوت شد + عکس
فهرست تیم ملی فوتبال الجزایر برای دو مسابقه مرحله مقدماتی جام ملت‌های آفریقا اعلام شد که نام الکسیس گندوز، دروازه‌بان پرسپولیس هم در این بین دیده می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، الکسیس گندوز که در نقل و انتقالات تابستانی از بلوزداد الجزایر به پرسپولیس پیوست و در دو هفته ابتدایی فصل جدید لیگ برتر برای سرخ پوشان به میدان رفت، اکنون با توجه به عملکردش به تیم ملی فوتبال الجزایر هم دعوت شده است.

این دروازه‌بان ۲۸ ساله پس از حضور در دو دیدار متوالی پرسپولیس در شروع لیگ برتر مقابل ذوب‌آهن و تراکتور، دوباره فرصت بازی برای تیم ملی الجزایر را به دست آورد و در فهرست نهایی برای دو مسابقه مرحله مقدماتی جام ملت‌های آفریقا قرار گرفت.

الکسیس گندوز آخرین بار ۶ ماه قبل آخرین بازی خود را برای تیم ملی الجزایر مقابل سنگال انجام داد و ۱۲۰ دقیقه بازی کرد ولی پس از آن چنین فرصتی به دست نیاورده بود که حالا دوباره به این مهم رسیده است.

گلر پرسپولیس به تیم ملی دعوت شد + عکس

تیم ملی فوتبال الجزایر در فیفا دی دو مسابقه در مرحله مقدماتی جام ملت‌های آفریقا مقابل گینه استوایی و لیبریا انجام می‌دهد که الکسیس گندوز هم احتمال دارد در یکی از این دو دیدار به میدان برود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->